Τάσεις
Απόλαυση, Διασκέδαση & Παράδοση διαμορφώνουν τις Διατροφικές Συνήθειες των Ελλήνων σύμφωνα με την Έρευνα YouGov Profiles από την Focus Bari
Δείτε όλη την παρουσίαση της έρευνας εδώ
Σύμφωνα με την τελευταία έκδοση των Focus on Tech Life Tips που αφουγκράζονται την σχέση των Ελλήνων με την τεχνολογία από το 1995 με πρωτοβουλία της Focus Bari, όλοι οι Έλληνες χρησιμοποιούν το διαδίκτυο παράλληλα με τον offline κόσμο.
Δείτε το νέο τεύχος εδώ
Και φέτος η έρευνα “CX Stories” της Focus Bari αποκαλύπτει τις εμπειρίες των Ελλήνων πελατών μέσα από τα δικά τους αφηγήματα! Εκπληκτικές εμπειρίες, αλλά και δυσάρεστες στιγμές στην διάδρασή τους με πλειάδα οργανισμών μας περιγράφουν οι καταναλωτές και στην φετινή πανελλαδική έρευνα, στο πλαίσιο της Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών του ΕΙΕΠ, δίνοντας κατευθύνσεις και ιδέες για βελτίωση.
Δείτε την παρουσίαση της έρευνας εδώ
Η νέα έρευνα της Focus Bari και η σύγκριση της Ελλάδας με άλλες 18 χώρες που διεξήχθηκε μέσω του δικτύου YouGov.
Ο υψηλός πληθωρισμός και η ακρίβεια έχουν άμεσο αντίκτυπο στις καταναλωτικές συνήθειες τόσο των Ελλήνων αλλά και διεθνώς. Το σταθερό εισόδημα των καταναλωτών έχει μειωθεί σημαντικά αναγκάζοντας την πλειοψηφία να ακολουθεί τακτικές “smart shopping” για να εξοικονομήσουν χρήματα.
Δείτε όλη την παρουσίαση της έρευνας εδώ
Η νέα έρευνα της Focus Bari και η σύγκριση της Ελλάδας με άλλες 18 χώρες που διεξήχθηκε μέσω του δικτύου YouGov.
Ο υψηλός πληθωρισμός και η ακρίβεια έχουν άμεσο αντίκτυπο στις καταναλωτικές συνήθειες τόσο των Ελλήνων αλλά και διεθνώς. Η Ελλάδα βρίσκεται πολύ υψηλά στις χώρες που δηλώνουν μείωση της αγοραστικής δύναμης και υψηλά ποσοστά ανησυχίας.
Δείτε την παρουσίαση της έρευνας εδώ
Η καλή, σωστή και οργανωμένη υγειονομική περίθαλψη είναι ένα θέμα που απασχολεί τους ανθρώπους παγκοσμίως ανεξαρτήτως της χώρας που ζουν: σήμερα, φαίνεται ότι τα Εθνικά Συστήματα Υγείας «υποφέρουν» διεθνώς, και σημαντικές αναλογίες πολιτών αποδίδουν τα προβλήματα των συστημάτων υγείας στην αναποτελεσματική διαχείριση ή/και στην ανεπαρκή χρηματοδότηση.
Δείτε την παρουσίαση της έρευνας εδώ
Η κλιματική αλλαγή αποτελεί ένα σημαντικό ζήτημα στις μέρες μας και φαίνεται να απασχολεί περισσότερες χώρες. Σχεδόν κάθε χώρα υποστηρίζει πως η κλιματική αλλαγή είναι σημαντικό πρόβλημα περισσότερο για όλο τον πλανήτη παρά ξεχωριστά για την χώρα ή την περιοχή στην οποία ζουν οι ίδιοι.
Δείτε όλη την παρουσίαση της έρευνας εδώ
Πηγαίνοντας στο σούπερ μάρκετ, οι Έλληνες καταναλωτές αντικρίζουν μια μεγάλη ποικιλία προϊόντων από την οποία μπορούν να διαλέξουν τα αγαθά που εξυπηρετούν καλύτερα τις ανάγκες τους. Πολλοί θα προτιμήσουν τα αγαπημένα τους brands, όμως οι ανταγωνιστικές τιμές των private labels έχουν σημειώσει θεαματική αύξηση στις πωλήσεις τους σχεδόν σε όλες τις προϊοντικές κατηγορίες.
Δείτε την παρουσίαση της έρευνας εδώ
Η αλλαγή της οικονομικής κατάστασης, οι μισθοί και η ακρίβεια έχουν αποτελέσει σημαντικούς παράγοντες στην αλλαγή των καταναλωτικών συνηθειών όλων των Ελλήνων σε όλους τους τομείς.
Δείτε την παρουσίαση της έρευνας εδω
Όλοι οι Έλληνες έχουν πλέον πρόσβαση στο internet, ακόμα και τα παιδιά, σύμφωνα με την τελευταία έκδοση της Focus on Tech Life, την συνεχή έρευνα της Focus Bari για την σχέση των Ελλήνων με την τεχνολογία που «τρέχει» από το 1995.
Δείτε το νέο τεύχος εδώ