Τάσεις
Όλοι οι Έλληνες έχουν πλέον πρόσβαση στο internet, ακόμα και οι «αρκετά ώριμοι ενήλικες», σύμφωνα με την τελευταία έκδοση της Focus on Tech Life, την συνεχή έρευνα της Focus Bari για την σχέση των Ελλήνων με την τεχνολογία που «τρέχει» από το 1995. Δείτε το νέο τεύχος εδώ
Με την πάροδο του χρόνου, και ειδικότερα μετά την πανδημία, οι τρόποι πληρωμής έχουν αλλάξει. Εκτός του ότι πλέον τα περισσότερα πράγματα γίνονται ψηφιακά, έχουν εισαχθεί νέοι τρόποι πληρωμής στην αγορά.
Δείτε νέα έρευνα της Focus Bari με τίτλο «Οι Τρόποι Πληρωμής που Προτιμούν οι Έλληνες» που διεξήχθηκε το Μάιο του 2023 εδώ
Η νέα έρευνα της Focus Bari με τίτλο «Η Εξελισσόμενη Αγορά των Ηλεκτρονικών Συσκευών» που διεξήχθηκε παράλληλα σε άλλες 18 χώρες μέσω του δικτύου YouGov.
Δείτε όλη την παρουσίαση της έρευνας εδώ
Η νέα έρευνα της Focus Bari με τίτλο «Η Εξελισσόμενη Αγορά των Ηλεκτρονικών Συσκευών» που διεξήχθηκε παράλληλα σε άλλες 18 χώρες μέσω του δικτύου YouGov.
Δείτε όλη την παρουσίαση της έρευνας εδώ
Η νέα έρευνα της Focus Bari με τίτλο «Η Εξελισσόμενη Αγορά των Ηλεκτρονικών Συσκευών» που διεξήχθηκε παράλληλα σε άλλες 18 χώρες μέσω του δικτύου YouGov.
Δείτε όλη την παρουσίαση της έρευνας εδώ
Στη σημερινή εποχή όλοι οι Έλληνες, μικροί και μεγάλοι, βρίσκονται στο διαδίκτυο και έχουν εντάξει την τεχνολογία στην καθημερινότητά τους, με τη διείσδυση του internet να έχει φτάσει στο 95% στις ηλικίες 13 - 74.
Δείτε την νέα έκδοση της Focus on Tech Life Tips εδώ
Χαμηλός φαίνεται ο βαθμός ικανοποίησης των Ελλήνων και από τους δέκα τομείς που απαρτίζουν το «πλέγμα της ζωής» σύμφωνα με την νέα πανελλαδική έρευνα της Focus Bari.
Δείτε όλη την παρουσίαση της έρευνας εδώ
Με αφορμή την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, γνωστή σε όλους ως την ημέρα των ερωτευμένων, η Focus Bari εξερευνά το πως βιώνουν οι Έλληνες την αγάπη και τον έρωτα.
Δείτε την παρουσίαση της έρευνας εδω
Μετά από σχεδόν 2 χρόνια πανδημίας, οι Έλληνες διανύουν τον πρώτο χρόνο πίσω σε μία φυσιολογική καθημερινότητα και καλούνται να κάνουν αναπροσαρμογές τόσο στη ζωή όσο και στο σπίτι τους. Οι Έλληνες σήμερα έρχονται αντιμέτωποι με μια πλειάδα θεμάτων τα οποία έχουν κοινωνική, οικονομική αλλά και περιβαλλοντική υπόσταση, που έχουν συμβάλει σημαντικά στο πώς οι άνθρωποι κινητοποιούνται σε ότι αφορά το σπίτι τους αλλά και στο πόσο ασχολούνται πλέον με αλλαγές και βελτιώσεις που θέλουν να κάνουν σε αυτό.
Δείτε την παρουσίαση της έρευνας που υλοποίησε η Focus Bari για το Ετήσιο Συνέδριο DIY & Home Improvement και παρουσίασε η Ξένια Κούρτογλου εδώ
Και φέτος η έρευνα “CX Stories” της Focus Bari αποκαλύπτει τις εμπειρίες των Ελλήνων πελατών μέσα από τα δικά τους αφηγήματα! Εκπληκτικές εμπειρίες, αλλά και δυσάρεστες στιγμές στην διάδρασή τους με πλειάδα οργανισμών μας περιγράφουν οι καταναλωτές και στην φετινή πανελλαδική έρευνα, στο πλαίσιο της Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών του ΕΙΕΠ, δίνοντας κατευθύνσεις και ιδέες για βελτίωση.
Δείτε την παρουσίαση της έρευνας εδώ