focusbari

Group 193

Τάσεις

Τάσεις

Αναζήτηση ανα Έτος
Αναζήτηση ανα Κατηγορία
02 / 112022Έρευνα για την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών του ΕΙΕΠ

Και φέτος η έρευνα “CX Stories” της Focus Bari αποκαλύπτει τις εμπειρίες των Ελλήνων πελατών μέσα από τα δικά τους αφηγήματα!  Εκπληκτικές εμπειρίες, αλλά και δυσάρεστες στιγμές στην διάδρασή τους με πλειάδα οργανισμών μας περιγράφουν οι καταναλωτές και στην φετινή πανελλαδική έρευνα, στο πλαίσιο της Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών του ΕΙΕΠ, δίνοντας κατευθύνσεις και ιδέες για βελτίωση.

Δείτε την παρουσίαση της έρευνας εδώ

18 / 102022Οι Έλληνες και η Ακρίβεια – Οκτώβριος 2022

Σύμφωνα με την νέα έρευνα της Focus Bari | YouGov όλοι οι Έλληνες έχουν κάνει περικοπές εξόδων και έχουν μειώσει την κατανάλωση ακόμα και σε είδη πρώτης ανάγκης, κυρίως λόγω ανεπάρκειας των εισοδημάτων τους, ή/και λόγω ανασφάλειας και φόβου για ακόμα μεγαλύτερες αυξήσεις και ακρίβεια.

Δείτε όλη την παρουσίαση της έρευνας εδώ

07 / 092022Focus On Tech Life Tips: Ιανουάριος-Ιούνιος 2022

Όλοι οι Έλληνες—νέοι, μεγαλύτεροι, παιδιά—ζουν πλέον «ψηφιακά», σύμφωνα με τα τελευταία αποτελέσματα της Πανελλήνιας Έρευνας Focus on Tech Life από την Focus Bari.  H διείσδυση του internet έφτασε στο 95% στις ηλικίες 13-74, με ιδιαίτερα ανεβασμένη χρήση στους ώριμους ενήλικες 65-74 χρόνων, αλλά και στα παιδιά 5-12 χρόνων.

Δείτε όλη την παρουσίαση της τελευταίας έκδοσης της Focus on Tech Life Tips εδώ

02 / 082022Οι Έλληνες και τα ταξίδια & διακοπές

Παρά την άρση των μέτρων Covid ο περισσότερος κόσμος προτιμά διακοπές στη χώρα του, ειδικά οι Νοτιοευρωπαίοι. Οι Έλληνες θα πάνε σχεδόν όλοι φέτος διακοπές, με προτίμηση σε κάποια παραλία, με κριτήριο την οικονομία και με αναπόσπαστο μέρος των διακοπών την «τεχνολογία» (κινητό/τάμπλετ)!

Δείτε όλη την παρουσίαση της Έρευνας Profiles από την Focus Bari | YouGov σχετικά με τις συνήθειες και απόψεις των Ελλήνων για Ταξίδια & Διακοπές εδώ

 

19 / 072022Εναλλακτικοί τρόποι μετακίνησης

Παρ’ ότι οι Έλληνες έρχονται τρίτοι στην Ευρώπη στην καθημερινή χρήση του αυτοκινήτου, η μεγάλη πλειονότητα προτίθεται να μειώσει/έχει ήδη στραφεί σε εναλλακτικούς τρόπους μετακίνησης, με τα πόδια, με τα ΜΜΜ, αλλά και με χρήση ποικιλίας δικύκλων. Δείτε τα αποτελέσματα εδώ

30 / 062022Focus On Tech Life Tips: Ιανουάριος – Μάρτιος 2022

Η χρήση του internet είναι πλέον καθολική στην Ελλάδα, καθώς τα δύο τελευταία χρόνια του covid / lockdowns πυροδότησαν την διαδικτυακή ζωή και στην “silver age” των 65-74 χρόνων!

Δείτε την νέα έκδοση της Focus on Tech Life Tips εδώ

18 / 052022Η διαφήμιση μέσα από τα μάτια των καταναλωτών

Πώς αντιμετωπίζουν οι Έλληνες τις διαφημίσεις στην σύγχρονη εποχή;  Τι θέλουν να βλέπουν στις διαφημίσεις και πόσο ασχολούνται μαζί τους;  Ποιες διαφημίσεις προσέχουν, ποιες τους αρέσουν, και τι θα ήθελαν να βλέπουν στις διαφημίσεις;  Δείτε όλη την παρουσίαση από την έρευνα Profiles από την Focus Bari | YouGov εδώ

20 / 042022Οι Έλληνες και η ακρίβεια

Μεγάλες περικοπές, οικονομία ακόμα και στα πιο βασικά είδη κάνουν οι Έλληνες εν όψει της υπερβολικής ακρίβειας στις τιμές του ρεύματος, πετρελαίου, ειδών σουπερμάρκετ και τροφίμων. Οι 7 στους 10 μειώνουν τις καταναλώσεις γιατί δεν επαρκεί το εισόδημά τους, ενώ οι 3 στους 10 το κάνουν προληπτικά/από φόβο για τα χειρότερα!

Δείτε όλη την παρουσίαση της Πανελλαδικής Έρευνας για την ακρίβεια εδώ

13 / 042022Οι Έλληνες και η σχέση τους με το αυτοκίνητο

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αποτελούν το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας κατά την άποψη των Ελλήνων οδηγών. Σύμφωνα με τις τελευταίες τάσεις που αποκαλύπτονται από την Έρευνα Profiles από την Focus Bari | YouGov, η ασφάλεια, η οικονομία και η καταλληλότητα ενός αυτοκινήτου για όλη την οικογένεια αποτελούν τα βασικά κριτήρια επιλογής ενός μοντέλου.

Δείτε όλη την παρουσίαση της έρευνας εδώ

Μάθετε περισσότερα για την έρευνα Profiles εδώ

 

05 / 042022Έρευνα για τα ψώνια και τις προσφορές

Πανδημία & ακρίβεια διαμορφώνουν νέες τάσεις στα ψώνια/αγορές: ένας στους δύο Έλληνες αγοράζουν μεταχειρισμένα είδη/δεύτερο χέρι, ενώ οι οκτώ στους δέκα αναζητούν ειδικές προσφορές και αξιοποιούν όλες τις μορφές εκπτώσεων και προνομίων πιστότητας που προσφέρουν οι επιχειρήσεις για να ενθαρρύνουν την πιστότητα των καταναλωτών τους.

Δείτε όλη την παρουσίαση της έρευνας εδώ

Μάθετε περισσότερα για την έρευνα Profiles εδώ

 

Μαρκάροντας το κουτί και δίνοντας τα στοιχεία επικοινωνίας σας, αναγνωρίζετε ότι έχετε διαβάσει την Πολιτική Απορρήτου – GDPR και δίνετε τη συγκατάθεσή σας για να λαμβάνετε επικοινωνία σχετικά με την δραστηριότητα της Focus Bari, υπηρεσίες/προϊόντα και εκδηλώσεις που ίσως σας ενδιαφέρουν. Ωστόσο, αν αλλάξετε γνώμη, μπορείτε να απεγγραφείτε ανά πάσα στιγμή από την επικοινωνία μας, ακολουθώντας τις οδηγίες που θα βρείτε μέσα στα email που λαμβάνετε από εμάς.
By clicking the button and sharing your contact information with us, you acknowledge that you have read our Personal data policy - GDPR and that you consent to receiving communications about Focus Bari’s business, products/services, and events that may be of interest to you. However, if you ever change your mind, you can unsubscribe from our communications by following the instructions within the email that you receive from us.