focusbari

Τάσεις

Τάσεις

Αναζήτηση ανα Έτος
Αναζήτηση ανα Κατηγορία
24 / 062025Από το «Ευχαριστώ πολύ» στο «Κρίμα»: Η εξυπηρέτηση πελατών αλλάζει πρόσωπο και αυτό που μένει είναι πως να κάνουμε τον πελάτη να νιώσει!

Από το «Ευχαριστώ πολύ» στο «Κρίμα»: Η εξυπηρέτηση πελατών αλλάζει πρόσωπο και αυτό που μένει είναι πως να κάνουμε τον πελάτη να νιώσει!


Νέα πανελλαδική έρευνα “Customer Experience Stories” από την Focus Bari

Η νέα πανελλαδική έρευνα “CX Stories: Οι αυθεντικές εμπειρίες πελατών” της Focus Bari, που πραγματοποιείται κάθε Άνοιξη και Φθινόπωρο, αποτυπώνει αυθεντικές εμπειρίες πελατών μέσα από πραγματικά περιστατικά της καθημερινότητας. Συγκεκριμένα, σε αυτό το κύμα, παρατηρείται:

- Oι εμπειρίες μοιράζονται και γίνονται κουβέντα: Δύο στους τρεις Έλληνες συμβουλεύονται αξιολογήσεις πριν από κάθε αγορά τους. Οι εμπειρίες είτε θετικές είτε αρνητικές – κυκλοφορούν από στόμα σε στόμα, διαμορφώνοντας εικόνες και αποφάσεις.
- Οι θετικές εμπειρίες ξεχωρίζουν, οι αρνητικές δεν ξεχνιούνται: Οι καλές στιγμές εξυπηρέτησης ήταν περισσότερες, πιο ζωντανές και συνδέθηκαν με φροντίδα, ευγένεια και ανθρώπινη επαφή. Αντίθετα, οι αρνητικές, αν και παρούσες, επικεντρώθηκαν σε αδιαφορία, καθυστέρηση ή αγένεια.
- Η εξαιρετική εμπειρία δεν είναι τυχαία, χτίζεται και βασίζεται σε 5 πυλώνες: ταχύτητα, αποκατάσταση λαθών, υπέρβαση προσδοκιών, συναισθηματική σύνδεση και φροντίδα. Στον πυρήνα, η κατανόηση του πελάτη και η διάθεση για πραγματικό νοιάξιμο.
- Η Τεχνητή Νοημοσύνη βοηθά, αλλά δεν υποκαθιστά: Οι Έλληνες
αναγνωρίζουν την αμεσότητα και τη συνεχή διαθεσιμότητα που προσφέρει, ωστόσο παραμένουν επιφυλακτικοί όταν απουσιάζει ο ανθρώπινος παράγοντας, ιδιαίτερα σε σύνθετες καταστάσεις...

Δείτε όλη την παρουσίαση της έρευνας “CX Stories” του Α wave 2025 εδώ

10 / 062025Οι Έλληνες απαιτούν: Αυθεντικότητα, Βιωσιμότητα και Επικοινωνία –Το νέο τρίπτυχο για υπεύθυνες επιχειρήσεις!

Οι Έλληνες απαιτούν: Αυθεντικότητα, Βιωσιμότητα και Επικοινωνία –Το νέο τρίπτυχο για υπεύθυνες επιχειρήσεις!

Νέα Πανελλαδική Έρευνα από την Focus Bari :

Η Focus Bari, με στόχο να αποτυπώσει τις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών προς τις επιχειρήσεις του μέλλοντος, πραγματοποίησε έρευνα, για λογαριασμό του ΤΟΤΑL BUSINESS με τίτλο: «(Re)Defined: Τι περιμένουν οι Έλληνες από τις επιχειρήσεις του μέλλοντος».

Τα αποτελέσματα της έρευνας παρουσιάστηκαν στο συνέδριο “The BIG P”, στο Ωδείο Αθηνών, με ευρεία συμμετοχή επιχειρήσεων και φορέων. Τα ευρήματα καταγράφουν τα μηνύματα των καταναλωτών προς τις επιχειρήσεις, γύρω από 7 βασικούς πυλώνες της νέας επιχειρηματικότητας. Πιο συγκεκριμένα, στο Α’ τέυχος, αναφέρονται:

⦁ Κοινωνική ευαισθησία με πράξεις, όχι λόγια: Οι Έλληνες είναι δύσπιστοι απέναντι στις επιχειρήσεις,σε ότι αφορά την κοινωνική τους υπευθυνότητα…

⦁ Ο πλανήτης πριν το κέρδος: 3 στους 4 Έλληνες προτάσσουν την περιβαλλοντική προστασία, αφήνοντας πίσω την παραδοσιακή λογική της κερδοφορίας. Η βιωσιμότητα είναι το νέο επιχειρηματικό must.

⦁ Όχι άλλο greenwashing: Οι πολίτες απορρίπτουν τις επιφανειακές «πράσινες» τακτικές. Θέλουν ουσία, όχι βιώσιμη εικόνα για το θεαθήναι.

⦁ Μαζί με τη νέα γενιά, όχι για αυτήν: Οι επιχειρήσεις του μέλλοντος οφείλουν ουσιαστική διαγενεακή συνεργασία, ενσυναίσθηση και σκοπό. Η ηγεσία του αύριο δεν επιβάλλει – συνδημιουργεί!

Δείτε όλη την έρευνα εδώ

10 / 062025Ψηφιακή μετάβαση με επίκεντρο τον άνθρωπο, ηθική συνέπεια και διαφάνεια: Τα βασικά ζητούμενα των Ελλήνων από τις σύγχρονες επιχειρήσεις!

Νέα πανελλαδική έρευνα από τη Focus Bari  (Β’ τεύχος):

Η Focus Bari, με στόχο να αποτυπώσει τις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών προς τις επιχειρήσεις του μέλλοντος, πραγματοποίησε έρευνα, για λογαριασμό του ΤΟΤΑL BUSINESS με τίτλο: «(Re)Defined: Τι περιμένουν οι Έλληνες από τις επιχειρήσεις του μέλλοντος».

Τα αποτελέσματα της έρευνας παρουσιάστηκαν στο συνέδριο “The BIG P”, στο Ωδείο Αθηνών, με ευρεία συμμετοχή επιχειρήσεων και φορέων. Τα ευρήματα καταγράφουν τα μηνύματα των καταναλωτών προς τις επιχειρήσεις, γύρω από επτά βασικούς πυλώνες της νέας επιχειρηματικότητας. Πιο συγκεκριμένα, στο Β’ τεύχος, αναφέρονται:

  • Φωνή με ουσία: Οι πολίτες θέλουν οι επιχειρήσεις να συμμετέχουν ενεργά στις κοινωνικοπολιτικές προκλήσεις, απαλλαγμένες από σκοπιμότητες.
  • Ηθική & Διαφάνεια ως προϋπόθεση εμπιστοσύνης: Η κοινωνία απαιτεί από τις επιχειρήσεις του μέλλοντος, ειλικρίνεια, ηθικές αξίες και πρακτική κοινωνική ευθύνη: ευκαιρίες απασχόλησης, συμπερίληψη και λογοδοσία.
  • Η Τεχνολογία δεν είναι αρκετή: Η εμπειρία του πελάτη, η ψυχική υγεία των εργαζομένων και η συμπερίληψη τοποθετούνται στο κέντρο της επιχειρηματικής αξιολόγησης.
  • Η Καινοτομία μονόδρομος: Οι πολίτες υποστηρίζουν την καινοτομία, ζητώντας παράλληλα να διατηρηθεί η ανθρώπινη επαφή και η στήριξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων.

Δείτε όλη την έρευνα εδώ

26 / 052025Οι Έλληνες απαιτούν: Αυθεντικότητα, Βιωσιμότητα και Επικοινωνία –Το νέο τρίπτυχο για υπεύθυνες επιχειρήσεις!

Οι Έλληνες απαιτούν: Αυθεντικότητα, Βιωσιμότητα και Επικοινωνία –Το νέο τρίπτυχο για υπεύθυνες επιχειρήσεις!

Νέα Πανελλαδική Έρευνα από την Focus Bari :

Η Focus Bari, με στόχο να αποτυπώσει τις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών προς τις επιχειρήσεις του μέλλοντος, πραγματοποίησε έρευνα, για λογαριασμό του ΤΟΤΑL BUSINESS με τίτλο: «(Re)Defined: Τι περιμένουν οι Έλληνες από τις επιχειρήσεις του μέλλοντος».

Τα αποτελέσματα της έρευνας παρουσιάστηκαν στο συνέδριο “The BIG P”, στο Ωδείο Αθηνών, με ευρεία συμμετοχή επιχειρήσεων και φορέων. Τα ευρήματα καταγράφουν τα μηνύματα των καταναλωτών προς τις επιχειρήσεις, γύρω από 7 βασικούς πυλώνες της νέας επιχειρηματικότητας. Πιο συγκεκριμένα, στο Α’ τέυχος, αναφέρονται:

⦁ Κοινωνική ευαισθησία με πράξεις, όχι λόγια: Οι Έλληνες είναι δύσπιστοι απέναντι στις επιχειρήσεις,σε ότι αφορά την κοινωνική τους υπευθυνότητα…

⦁ Ο πλανήτης πριν το κέρδος: 3 στους 4 Έλληνες προτάσσουν την περιβαλλοντική προστασία, αφήνοντας πίσω την παραδοσιακή λογική της κερδοφορίας. Η βιωσιμότητα είναι το νέο επιχειρηματικό must.

⦁ Όχι άλλο greenwashing: Οι πολίτες απορρίπτουν τις επιφανειακές «πράσινες» τακτικές. Θέλουν ουσία, όχι βιώσιμη εικόνα για το θεαθήναι.

⦁ Μαζί με τη νέα γενιά, όχι για αυτήν: Οι επιχειρήσεις του μέλλοντος οφείλουν ουσιαστική διαγενεακή συνεργασία, ενσυναίσθηση και σκοπό. Η ηγεσία του αύριο δεν επιβάλλει – συνδημιουργεί!

Δείτε όλη την έρευνα εδώ

08 / 052025Η ναυτιλία ελκύει, το εξωτερικό μαγνητίζει — Η πρόκληση του brain drain στη νέα γενιά!

Νέα Πανελλαδική Έρευνα από την Focus Bari:

Η Focus Bari, με στόχο να αποτυπώσει τις σύγχρονες ανάγκες καριέρας στον ναυτιλιακό κλάδο, πραγματοποίησε Έρευνα σε συνεργασία με τον οργανισμό YES FORUM με θέμα:

«Νέο τοπίο στη ναυτιλία: Προσδοκίες εταιριών και νεανικές φιλοδοξίες».
Τα αποτελέσματα που παρουσιάστηκαν στο 8ο Posidonia Sea Tourism Forum’s Conference & Exhibition , στο Ηράκλειο της Κρήτης, αποκαλύπτουν ενδιαφέροντα ευρήματα σχετικά με τις στάσεις, αλλά και τις προκλήσεις που καταγράφονται τόσο από την πλευρά των νέων όσο και των ναυτιλιακών εταιρειών.

Η ενημέρωση ξεκινά ψηφιακά, αλλά δεν αρκεί: Οι νέοι στρέφονται στα online μέσα και τις ακαδημαϊκές δράσεις για πληροφόρηση, ωστόσο οι επαγγελματικές προοπτικές τους, παραμένουν συχνά ασαφείς...

Έντονο ενδιαφέρον και ανάγκη για καθοδήγηση: Αν και η συντριπτική πλειοψηφία συμμετέχει σε σχετικές δράσεις, οι νέοι εκφράζουν αβεβαιότητα και ανασφάλεια, ζητώντας mentoring, πρακτικές εμπειρίες και πιο στοχευμένη και συνεχή ενημέρωση.

Δυνατότητες με προοπτική – αλλά και ελλείψεις: Οι εργοδότες αναγνωρίζουν σταθερά πλεονεκτήματα στα digital skills και τις ξένες γλώσσες, επισημαίνουν την έλλειψη επαγγελματισμού και soft skills σε υποψήφιους νέους εργαζόμενους.

Αναγκαίες οι πλατφόρμες σύνδεσης & ενδυνάμωσης: Η γέφυρα ανάμεσα στη νέα γενιά και την αγορά περνά μέσα από ουσιαστικές δράσεις , όπως mentoring, δικτύωση και επαφή με την πραγματικότητα του κλάδου – ρόλο που ενσαρκώνει αποτελεσματικά και το YES Forum..

Δείτε όλη την έρευνα εδώ

28 / 042025Παγκόσμια Αβεβαιότητα στα Συστήματα Υγείας: Κακή διαχείριση και χαμηλή εμπιστοσύνη στις περισσότερες χώρες !

Διεθνής Έρευνα «Global Public Confidence » σε 21 χώρες από το Δίκτυο IRIS και την Focus Bari για την Ελλάδα -

Η Focus Bari, η οποία εκπροσωπεί στην Ελλάδα το διεθνές δίκτυο IRIS (International Research Institutes), συμμετείχε σε μια σημαντική έρευνα με θέμα «GLOBAL PUBLIC CONFIDENCE» για κρίσιμα ζητήματα της εποχής. Η έρευνα σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε με πρωτοβουλία του Δικτύου σε 21 χώρες το 2024.
Τα ευρήματα που παρουσιάζονται στην παρούσα δημοσίευση : «Παγκόσμιες Αντιλήψεις και προβληματισμοί για την υγεία: Τάσεις και Προκλήσεις», συνδυάστηκαν με ελληνικά δεδομένα από σχετική έρευνα της Focus Bari για λογαριασμό της Applia, και αποκαλύπτουν:

Κρίση στα συστήματα υγείας: Παγκοσμίως, μόνο 4 στους 10 πολίτες, δηλώνουν ικανοποιημένοι από την υγειονομική περίθαλψη στη χώρα τους. Η Ελλάδα στην κορυφή της δυσαρέσκειας.

Κακή διοίκηση η βασική αιτία: Το 60% των πολιτών διεθνώς, αποδίδουν τα προβλήματα στην υγειονομική περίθαλψη, σε αναποτελεσματική διαχείριση, και όχι τόσο σε έλλειψη πόρων.

Επιφυλάξεις και έλλειψη εμπιστοσύνης: Πολλές χώρες διατηρούν επιφυλάξεις, σχετικά την εμπιστοσύνη προς την κρατική διαχείριση υγείας και την προστασία των ευάλωτων πολιτών. Η Ελλάδα βρίσκεται στις χώρες με τη χαμηλότερη εμπιστοσύνη.

Προτεραιότητα για τους Έλληνες αποτελεί η ψυχική τους υγεία, με την πίεση για παραγωγικότητα να θεωρείται το κύριο εμπόδιο για την επιτυχή ανταπόκριση στις επαγγελματικές τους απαιτήσεις.

Δείτε όλη την έρευνα εδώ

 

08 / 042025e- commerce boom: σχεδόν όλοι οι Έλληνες ψωνίζουν online με δαπάνη κατά Μ.Ο. 909€ το τελευταίο εξάμηνο!

- Η νέα έκδοση της Focus on Tech Life Tips από την Focus Bari –


Σύμφωνα με τη νέα έκδοση της Focus on Tech Life της Focus Bari που διεξάγεται Πανελλαδικά από το 1995, παρατηρούνται τα εξής:

Αξιοσημείωτη αύξηση των χρηστών ηλικίας 55+ στο διαδίκτυο, με σχεδόν όλους τους Έλληνες να συνδέονται καθημερινά μέσω smartphone.

⦁ Η δημιουργία περιεχομένου μέσω κινητού αποτελεί καθημερινή συνήθεια: Τρεις στους πέντε Έλληνες χρησιμοποιούν το κινητό τους καθημερινά για να τραβούν φωτογραφίες, ενώ πάνω από δύο στους πέντε δημιουργούν βίντεο.

Οι γυναίκες «κυριαρχούν» στις online αγορές και απογειώνουν τα social media.

⦁ Οι influencers και οι διασημότητες αποκτούν ολοένα και μεγαλύτερη επιρροή στην αγοραστική συμπεριφορά των Ελλήνων, με τη νεότερη γενιά να επηρεάζεται περισσότερο.

Δείτε όλη την έρευνα εδώ

21 / 032025Η κλιματική κρίση ανησυχεί 8 στους 10 πολίτες παγκοσμίως, με τους Έλληνες εμφανώς πιο απαισιόδοξους για το μέλλον!

- Διεθνής Έρευνα «Global Public Confidence » σε 21 χώρες από το Δίκτυο IRIS και την Focus Bari για την Ελλάδα -

Η Focus Bari, η οποία εκπροσωπεί στην Ελλάδα το διεθνές δίκτυο IRIS (International Research Institutes), συμμετείχε σε μια σημαντική έρευνα με θέμα «Παγκόσμια Δημόσια Εμπιστοσύνη» για κρίσιμα ζητήματα της εποχής. Η έρευνα σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε με πρωτοβουλία του Δικτύου σε 21 χώρες το 2024. Τα ευρήματα που παρουσιάζονται στην παρούσα δημοσίευση με θέμα : “Διεθνείς και Πανελλαδικές τάσεις και αντιλήψεις για την κλιματική αλλαγή» συνδυάζονται με αποτελέσματα της Focus Bari από έρευνα για λογαριασμό της Applia, και αποκαλύπτουν ότι:

- Έντονη παγκόσμια ανησυχία για την κλιματική αλλαγή, αλλά η αίσθηση κινδύνου είναι πιο περιορισμένη σε εθνικό – τοπικό επίπεδο, με εξαίρεση την Τουρκία.
- Οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειας αποτελούν σημαντική αλλά όχι κορυφαία προτεραιότητα για πολλές χώρες, ειδικά σε Ελλάδα, Ιαπωνία και Ελβετία.
- Οι καταναλωτές παγκοσμίως επιλέγουν προϊόντα – υπηρεσίες με κριτήρια την ασφάλεια και καθαρότητα, αντί για τη βιωσιμότητα.
- Οι Έλληνες είναι πιο απαισιόδοξοι από άλλες χώρες σχετικά με την αντιμετώπιση της κλιματικής κρίσης στη χώρα μας, θεωρώντας το κράτος βασικό αρωγό στη διαχείρισή της.

Δείτε όλη την έρευνα εδώ

10 / 032025Ομορφιά & Αυτοέκφραση στην Ψηφιακή Εποχή: Οι στάσεις των Ελληνίδων

Ομορφιά & αυτοέκφραση στην ψηφιακή εποχή: Οι στάσεις των Ελληνίδων

Νέα Πανελλαδική Έρευνα από την Focus Bari:

Η Focus Bari, με σκοπό να διερευνήσει και να κατανοήσει τις σύγχρονες αντιλήψεις για την ομορφιά στην Ελλάδα, πραγματοποίησε Πανελλαδική Έρευνα, αποτελέσματα της οποίας παρουσιάστηκαν στην 48 η COSMOESTETICA. Στην παρούσα δημοσίευση εμφανίζονται επιπλέον και στοιχεία από την YouGov Profiles, τα οποία αποκαλύπτουν:

- Η ομορφιά, η μόδα και το wellness ξεχωρίζουν ως οι πιο δημοφιλείς οnline προορισμοί για τις Ελληνίδες, με τις τάσεις στον τομέα της υγείας και της ευεξίας να κερδίζουν συνεχώς έδαφος.
- Το digital καλάθι των Ελληνίδων γεμίζει με προϊόντα μόδας, ομορφιάς και gadgets, αντανακλώντας τις σύγχρονες προτεραιότητές στην αγορά.
- Οι Ελληνίδες ενημερώνονται για νέες τάσεις και προϊόντα ομορφιάς κυρίως μέσω των social media και των influencers με την επιρροή των ψηφιακών πλατφορμών να είναι ισχυρότερη στις νεότερες.
- Η ποιότητα και η ασφάλεια παραμένουν αδιαπραγμάτευτα, τα πιο διαχρονικά σημαντικά κριτήρια για τις Ελληνίδες όταν επιλέγουν προϊόντα ομορφιάς, παραμένοντας πιστές σε αυτά που γνωρίζουν και εμπιστεύονται, αλλά με περιθώρια αλλαγής.
- Η δημοτικότητα των φίλτρων στις φωτογραφίες που ανεβάζουν στα social media είναι καθολική, με τις νεότερες να τα αποδέχονται ως φυσιολογικά, ενώ οι ώριμες είναι πιο διστακτικές στη χρήση τους.

Δείτε όλη την έρευνα εδώ

26 / 022025Προσεγγίζοντας την Ομορφιά στην Ελλάδα: Αντιλήψεις, Συνήθειες & Στάσεις

Επαναπροσδιορισμός της ομορφιάς στην Ελλάδα: Φυσικότητα, Περιποίηση και Αυτοπεποίθηση στο Προσκήνιο!

Νέα Πανελλαδική Έρευνα από την Focus Bari:

Η Focus Bari, με σκοπό να διερευνήσει και να κατανοήσει τις σύγχρονες αντιλήψεις για την ομορφιά στην Ελλάδα, πραγματοποίησε νέα Πανελλαδική Έρευνα με θέμα: «Προσεγγίζοντας την Ομορφιά στην Ελλάδα: Αντιλήψεις, Συνήθειες & Στάσεις». Τα αποτελέσματα παρουσιάστηκαν στην 48η COSMOESTETICA, και αποκαλύπτουν ότι:

- Οι Ελληνίδες αναγνωρίζουν την αξία της εσωτερικής ομορφιάς, ωστόσο για τις περισσότερες, η περιποίηση παραμένει το «κλειδί» για την ενίσχυση της αυτοπεποίθησης.
- Η ομορφιά συνδέεται με την υγεία, τη φυσικότητα και την αυθεντικότητα για τις δύο στις τρεις Ελληνίδες, ενώ αναγνωρίζουν επίσης τη σημασία της βελτίωσης και αντιγήρανσης.
- Οι Ελληνίδες, και κυρίως οι νεότερες ηλικίες, επενδύουν έντονα στην ομορφιά και την περιποίηση του εαυτού τους, αναζητώντας τη σωστή ισορροπία φυσικότητας και σιγουριάς.
- Μια στις δύο εκφράζει θετική στάση προς τις αισθητικές δερματολογικές παρεμβάσεις, ενώ εμφανίζονται πιο επιφυλακτικές απέναντι στην αισθητική πλαστική χειρουργική.
- Η περιποίηση όμως δεν είναι πλέον μόνο γυναικεία υπόθεση, καθώς ένας στους τρεις άντρες ακολουθεί συστηματικά ρουτίνα φροντίδας της επιδερμίδας, σηματοδοτώντας νέα εποχή στην αυτοφροντίδα.

Δείτε όλη την έρευνα εδώ

Μαρκάροντας το κουτί και δίνοντας τα στοιχεία επικοινωνίας σας, αναγνωρίζετε ότι έχετε διαβάσει την Πολιτική Απορρήτου – GDPR και δίνετε τη συγκατάθεσή σας για να λαμβάνετε επικοινωνία σχετικά με την δραστηριότητα της Focus Bari, υπηρεσίες/προϊόντα και εκδηλώσεις που ίσως σας ενδιαφέρουν. Ωστόσο, αν αλλάξετε γνώμη, μπορείτε να απεγγραφείτε ανά πάσα στιγμή από την επικοινωνία μας, ακολουθώντας τις οδηγίες που θα βρείτε μέσα στα email που λαμβάνετε από εμάς.
By clicking the button and sharing your contact information with us, you acknowledge that you have read our Personal data policy - GDPR and that you consent to receiving communications about Focus Bari’s business, products/services, and events that may be of interest to you. However, if you ever change your mind, you can unsubscribe from our communications by following the instructions within the email that you receive from us.