Τελευταία Νέα
Στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων έλαβε χώρα το 1ο Συνέδριο & Έκθεση Καταστημάτων Οικοδομικών Υλικών που διοργανώθηκε από το Περιοδικό «Μαστορέματα» της εταιρίας Καρυδάκης. Η Ξένια Κούρτογλου ήταν προσκεκλημένη «εμπνευστική» ομιλήτρια, παρουσιάζοντας «Ματιές στην Σύγχρονη Ελληνική Κοινωνία», ώστε οι επιχειρήσεις να γνωρίζουν σφαιρικά τους δυνητικούς καταναλωτές τους, αναπτύσσοντας ενσυναίσθηση και ολοκληρωμένη εικόνα για το πού απευθύνονται με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Στην ομιλία της, η παρουσιάστρια ανέπτυξε διαφορετικές πτυχές από την καθημερινότητα, την νοοτροπία, τις συνήθειες και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν σήμερα οι Έλληνες πολίτες, δίνοντας πολύτιμα στοιχεία συνηθειών κατανάλωσης, προσδοκιών από τους οργανισμούς με τους οποίους συναλλάσσονται, θέματα που τους απασχολούν στο νοικοκυριό και στην οικογένεια, ενώ κορύφωσε με το χάσμα γενεών που διαπιστώνεται σήμερα στην κοινωνία, αλλά και στα εργασιακά περιβάλλοντα. Το κοινό ενθουσιάστηκε με την ομιλία της κ. Κούρτογλου, την οποία βρήκε εξαιρετικά ενδιαφέρουσα, χρήσιμη και πολύτιμή στην καθοδήγηση των στρατηγικών που βοηθούν τις επιχειρήσεις να αντιμετωπίζουν με επιτυχία τις συνεχείς αλλαγές που επιφέρουν οι σύγχρονες παγκόσμιες και τοπικές εξελίξεις.
Δείτε την παρουσίαση της Ξένιας Κούρτογλου εδώ
Με τεράστια επιτυχία και ενδιαφέρονν απ’ όλη την αγορά του e-commerce που ήρθαν από όλη την Ελλάδα για να συναντηθούν και να παρακολουθήσουν τους κορυφαίους της αγοράς διοργανώθηκε από την Boussias Communications το e-commerce summit στο Costa Navarino. Η Ξένια Κούρτογλου ήταν προσκεκλημένη Keynote Speaker με τίτλο της Ομιλίας της “Discovering the e-shopper” όπου περιέγραψε αναλυτικά τους τρόπους που οι Έλληνες καταναλωτές ψωνίζουν, εναλλάσσοντας την διάδρασή τους με το λιανεμπόριο online και offline παράλληλα, και καταλήγοντας στο συμπέρασμα πως «δεν υπάρχει ο e-shopper, υπάρχει μόνο ο “shopper”, τονίζοντας την τεράστια ανάγκη και προσδοκία του κοινού οι επιχειρήσεις λιανεμπορίου να τους εξυπηρετούν παράλληλα και ταυτόχρονα και από τα δύο «κανάλια» χωρίς διαχωρισμό! Μέσα από πλούτο στοιχείων ερευνών, η ομιλήτρια τεκμηρίωσε την τοποθέτησή της, κλείνοντας με πολύτιμα tips που βοηθούν το λιανεμπόριο να υιοθετήσει εκείνες τις στρατηγικές που βοηθούν στην βελτίωση της εμπειρίας πελάτη που προσφέρουν και στην κατ’ επέκταση ανάπτυξη των πωλήσεών τους. Στην συνέχεια, η Ξένια Κούρτογλου συντόνισε ένα πάνελ με κορυφαίους εκπροσώπους του e-commerce στην Ελλάδα, από ειδικούς των μεγάλων τοπικών και διεθνών οργανισμών που δραστηριοποιούνται στο ηλεκτρονικό εμπόριο, όπως το Πλαίσιο, το Spitishop, η L’ Oreal, η Mastercard.
Δείτε την παρουσίαση της Ξένιας Κούρτογλου εδώ
Με μεγάλη επιτυχία και παρουσία του Υπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης ολοκληρώθηκε το διήμερο Tech Experience Festival στην Πάτρα. Κορυφαίοι ομιλητές και επιστήμονες παρουσίασαν τις τοποθετήσεις τους για τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό, την εξέλιξη της τεχνολογίας και την ανάγκη ενημέρωσης και εξοικείωσης από το κοινό. Η Ξένια Κούρτογλου της Focus Bari παρουσίασε την σημερινή σχέση των Ελλήνων με την Τεχνολογία και τις προσδοκίες σχετικά με την Τεχνητή Νοημοσύνη, καθώς και την χρήση, σχέση και απόψεις για το Chat GPT.
Δείτε την παρουσίαση της Ξένιας Κούρτογλου εδώ
Με αθρόα προσέλευση στο ξενοδοχείο Sofitel διοργανώθηκε από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών το CEO Breakfast με κεντρική ομιλήτρια την Ξένια Κούρτογλου της Focus Bari. Η ομιλήτρια παρουσίασε αποκαλυπτικά ευρήματα ερευνών με αληθινές ιστορίες εμπειρίας πελάτη, τονίζοντας πως «Οι πελάτες μας είναι οι καθρέφτες μας» είναι ο τίτλος της ομιλίας μου σήμερα στο CEO Breakfast στο ΕΙΕΠ. Η εμπειρία πελάτη ως κεντρική αποστολή κάθε επιχείρησης είναι εκείνη που καθοδηγεί σωστές στρατηγικές, αποφάσεις, διαδικασίες και πάνω απ όλα εμπνέει και συσπειρωνει τις ομάδες των συνεργατών! Γιατί εδω είμαστε για να αφήσουμε σαν οργανισμοί ένα αποτύπωμα κάνοντας τον κόσμο και την ζωή του πελάτη μας καλύτερη! Και τα κέρδη της επιχείρησης είναι το αποτέλεσμα, όχι ο σκοπός!» Η Ξένια Κούρτογλου τεκμηρίωσε ολοκληρωμένα το πώς η εμπειρία του πελάτη μπορεί να οδηγήσει κάθε επιχείρηση σε απόλυτη ευημερία και οικονομική ευρωστία, και πώς κάθε οργανισμός μπορεί να καλύπτει όλες τις ανάγκες των πελατών της σε πρακτικό, κοινωνικό και ανθρώπινο επίπεδο, κρατώντας ψηλά το engagement των εργαζομένων της.
Δείτε την παρουσίαση της Ξένιας Κούρτογλου εδώ
Με την παρουσία δύο Υπουργών—Ψηφιακής Διακυβέρνησης, κ. Δημήτρη Παπαστεργίου και Υγείας, κ. Άδωνι Γεωργιάδη—και αθρόα προσέλευση εταιριών που ασχολούνται με το e-commerce & digital marketing διοργανώθηκε η ετήσια συνάντηση του ΣΕΔΕ (Σύνδεσμος Εταιριών Διαδικτύου Ελλάδος) στις 17 Απριλίου 2024 σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας. Η Ξένια Κούρτογλου ήταν καλεσμένη ομιλήτρια με τίτλο «Online-Offline : Δύο Διαφορετικοί Κόσμοι;» αποκαλύπτοντας μέσα από στοιχεία διαχρονικών ερευνών την σημερινή σχέση των Ελλήνων με το διαδίκτυο, τα κοινωνικά δίκτυα, την ψηφιακή επικοινωνία και το ηλεκτρονικό εμπόριο, και περιγράφοντας αναλυτικά την συνεχή εναλλαγή μεταξύ ψηφιακού και offline κόσμου στην καθημερινότητα. Η ομιλήτρια τόνισε την ανάγκη των επιχειρήσεων διαδικτύου να αφουγκράζονται συστηματικά τόσο τις συνήθειες των καταναλωτών, όσο και τις συνεχώς αυξανόμενες ανάγκες των πελατών τους, λειτουργώντας ως ειδικοί σύμβουλοι επικοινωνίας σε ολιστικό επίπεδο, με ολιστική επιχειρηματική οπτική.
Δείτε την παρουσίαση της Ξένιας Κούρτογλου εδώ
Στο πλαίσιο των πανελλαδικών δραστηριοτήτων του, το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών διοργάνωσε Ημερίδα στα Τρίκαλα Θεσσαλίας σε συνεργασία με την Plushost με σκοπό την προώθηση της σημαντικότητας της Εμπειρίας Πελάτη για τις επιχειρήσεις. Η Ξένια Κούρτογλου, μίλησε για την Δύναμη της Εμπειρίας Πελάτη που αποτελεί κεντρική αποστολή για κάθε οργανισμό, παρουσιάζοντας στοιχεία από την ελληνική αγορά και την ελληνική κοινωνία, που εξοικειώνουν τις επιχειρήσεις με τα σύγχρονα καταναλωτικά ζητούμενα, νοοτροπία, συνήθειες, και προσδοκίες. Στην ομιλία της, η κ. Κούρτογλου τόνισε την συνεχώς αυξανόμενη σχέση των καταναλωτών με την τεχνολογία, και παρουσίασε στρατηγικές που βοηθούν όλους τους οργανισμούς να αναπτύσσουν κουλτούρα CX καθώς και πρακτικά βήματα για την συνεχή βελτίωση της εμπειρίας πελάτη που προσφέρουν.
Δείτε την ομιλία της Ξένιας Κούρτογλου εδώ
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης Πανόραμα Επιχειρηματικότητας 2024, ένα θεσμό που διοργανώνεται εδώ και αρκετά χρόνια στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών από τον καθηγητή Ιορδάνη Λαδόπουλο, η Ξένια Κούρτογλου συμμετείχε σε πάνελ με θέμα «Τεχνητή Νοημοσύνη και πώς θα επηρεάσει την επαγγελματική σταδιοδρομία». Μαζί με εξέχοντες συνομιλητές, οι πανελίστες συζήτησαν για τις πιθανές εξελίξεις, αλλά και για το πώς η ατομική πρωτοβουλία, η συνεχής και δια βίου μάθηση, και η ανάπτυξη human skills μπορεί να βοηθήσει τους νέους—αλλά και μεγαλύτερους—σε μια θετική πορεία καριέρας στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης.
Στο πλαίσιο των πανελλαδικών δραστηριοτήτων του, το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών διοργάνωσε Ημερίδα στα Τρίκαλα Θεσσαλίας σε συνεργασία με την Plushost με σκοπό την προώθηση της σημαντικότητας της Εμπειρίας Πελάτη για τις επιχειρήσεις. Η Ξένια Κούρτογλου, μίλησε για την Δύναμη της Εμπειρίας Πελάτη που αποτελεί κεντρική αποστολή για κάθε οργανισμό, παρουσιάζοντας στοιχεία από την ελληνική αγορά και την ελληνική κοινωνία, που εξοικειώνουν τις επιχειρήσεις με τα σύγχρονα καταναλωτικά ζητούμενα, νοοτροπία, συνήθειες, και προσδοκίες. Στην ομιλία της, η κ. Κούρτογλου τόνισε την συνεχώς αυξανόμενη σχέση των καταναλωτών με την τεχνολογία, και παρουσίασε στρατηγικές που βοηθούν όλους τους οργανισμούς να αναπτύσσουν κουλτούρα CX καθώς και πρακτικά βήματα για την συνεχή βελτίωση της εμπειρίας πελάτη που προσφέρουν.
Δείτε την ομιλία της Ξένιας Κούρτογλου εδώ
Γιορτάζοντας την Ημέρα της Γυναίκας και υποστηρίζοντας την Γυναικεία Επιχειρηματικότητα, το Επιμελητήριο Κορινθίας διοργάνωσε Ημερίδα με καλεσμένη κεντρική ομιλήτρια την Ξένια Κούρτογλου. Στην ομιλία της, η Ξένια Κούρτογλου παρουσίασε αποτελέσματα έρευνας κοινής γνώμης σχετικά με την θέση και αντιμετώπιση των Ελληνίδων στα σύγχρονα εργασιακά περιβάλλοντα και γενικά στην κοινωνία και στην οικογένεια, και κάλεσε όλες τις γυναίκες, εργαζόμενες, επιχειρηματίες και μη να εμπνεύσουν τον περίγυρό τους, οδεύοντας συνεχώς προς μια καλύτερη εκδοχή του εαυτού τους, διεκδικώντας εύλογα την θέση που τους αξίζει.
Δείτε την παρουσίαση της Ξένιας Κούρτογλου εδώ
Ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία και αθρόα συμμετοχή συνέδρων στις 2 και 3 Μαρτίου 2024 η Cosmoestetica, το ετήσιο Συνέδριο-Έκθεση του ΠΣΑΜΚΑ με επικέντρωση στις τελευταίες εξελίξης της αισθητικής και κοσμετολογίας. Η Ξένια Κούρτογλου, ως ειδικός στην Ψυχική Ανθεκτικότητα παρουσίασε ευρήματα ερευνών σχετικά με τις συνήθειες και νοοτροπία των Ελλήνων σε θέματα υγείας, ομορφιάς και διατροφής, ενώ τόνισε την σημασία της ολιστικής αντιμετώπισης της υγείας, καθώς οι τρεις διαστάσεις του ανθρώπινου οργανισμού—νους, σώμα, ψυχή—βρίσκονται σε συνεχή και δυναμική αλληλεπίδραση.
Δείτε την παρουσίαση της Ξένιας Κούρτογλου εδώ