Τελευταία Νέα
Σχεδόν Εννέα στους Δέκα Έλληνες έχουν εμπειρία με κατοικίδιο:μια ισχυρή σχέση ζωής!
- Νέα Πανελλαδική Έρευνα από την Focus Bari –
Σύμφωνα με νέα Πανελλαδική Έρευνα της Focus Bari, σχετικά με τις τάσεις και τις αντιλήψεις των Ελλήνων για τα κατοικίδια, διαπιστώνεται ότι:
- Περισσότεροι από τρεις στους πέντε Έλληνες, είναι ιδιοκτήτες κατοικιδίων αυτή τη στιγμή με πιο δημοφιλή, τα σκυλιά και τις γάτες.
- Οι Έλληνες ιδιοκτήτες δείχνουν ιδιαίτερη ευαισθησία, προτιμώντας ημίαιμους σκύλους και κεραμιδόγατες, ενώ οι νέοι 18-24 δείχνουν προτίμηση σε κατοικίδια ράτσας.
- Η μεγάλη πλειονότητα ιδιοκτητών αναγνωρίζει το κόστος και τη δέσμευση που απαιτεί η φοροντίδα ενός κατοικιδίου, αλλά αυτό δεν τους αποτρέπει από την απόκτησή του.
- Ο κύριος λόγος που οι Έλληνες επιλέγουν να αποκτήσουν κατοικίδιο, είναι η θετική τους επίδραση στην ψυχική υγεία /ισορροπία, αλλά και στην ανάπτυξη των παιδιών
- Επτά στους δέκα ιδιοκτήτες δηλώνουν ότι η φροντίδα του κατοικίδιού τους είναι προσωπική τους υπόθεση και εμφανίζονται συνεπείς στις υποχρεώσεις τους
- Οι ιδιοκτήτες κατοικιδίων συμβουλεύονται κυρίως τον κτηνίατρο και το συνοικιακό petshop για τη διατροφή των τετράποδων φίλων τους .
Δείτε όλη την έρευνα εδώ
Την Πέμπτη 7 Νοεμβρίου 2024, πραγματοποιήθηκε στο Eleon Loft η ετήσια εκδήλωση του Χαμόγελου του Παιδιού, για τον εορτασμό των 29 χρόνων από την ίδρυσή του.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, επικράτησε ένα ζεστό και συγκινητικό κλίμα,με την Focus Bari να βραβεύεται με ιδιαίτερη τιμή, ως επίσημος χορηγός του Χαμόγελου του Παιδιού, για την πολύτιμη υποστήριξή της στον οργανισμό, υλοποιώντας ποιοτικές και ποσοτικές μελέτες τα τελευταία χρόνια.
Η ιδρύτρια της Focus Bari, κα Ξένια Κούρτογλου, ανέφερε χαρακτηριστικά: «Θέλω να ευχαριστήσω τον Κώστα και την ομάδα του, όχι μόνο για όσα κάνουν, αλλά και για το ότι μας δίνουν την ευκαιρία να συμβάλλουμε σε αυτήν την προσπάθεια. Αυτό είναι κάτι που χαρακτηρίζει όλους τους χορηγούς του Χαμόγελου του Παιδιού».
«Ευγνώμων όλη η ομάδα της Focus Bari. Θα είμαστε πάντα δίπλα σας με όλες μας τις δυνάμεις»
Ακολουθούν τα βασικά ευρήματα από τα αποτελέσματα των φετινών ερευνών, ποιοτικής και ποσοτικής μελέτης:
- 7 στους 10 Έλληνες θα υποστήριζαν μια επιχείρηση λόγω της συνεργασίας της με «Το Χαμόγελο του Παιδιού».
- Οι λόγοι για τους οποίους οι εταιρείες στηρίζουν τον οργανισμό περιλαμβάνουν την κοινωνική προσφορά και την εταιρική ευθύνη.
- Τονίστηκε, πως είναι απαραίτητο να ενισχυθεί η κουλτούρα του κοινού καλού στην ελληνική κοινωνία, κάτι που ζητείται τόσο από το ευρύ κοινό όσο και από τον επιχειρηματικό κόσμο.
- Οι μεγάλοι οργανισμοί πρέπει να λειτουργούν ως πυλώνες της κοινωνίας, παρέχοντας ασφάλεια και υποστήριξη σε δύσκολους καιρούς και όχι μόνο ως πυλώνες της επιχειρηματικής κοινότητας.
Η Ελλάδα στην ψηφιακή εποχή κυρίως μέσω κινητού: Αυξανόμενη χρήση του διαδικτύου, των social media και online αγορών!
- Η νέα έκδοση της Focus on Tech Life Tips από την Focus Bari –
Σύμφωνα με τη νέα έκδοση της Focus on Tech Life της Focus Bari που διεξάγεται Πανελλαδικά συνεχώς από το 1995, παρατηρείται:
- Σχεδόν όλη η Ελλάδα είναι online, με την Περιφέρεια να σημειώνει εντυπωσιακή άνοδο.
- Δυναμική είσοδος στον ψηφιακό κόσμο για τις μεγαλύτερες ηλικίες, με τους 45+ να αυξάνονται κατακόρυφα.
- Η χρήση του κινητού για online δραστηριότητες εκτοξεύεται σε όλη τη χώρα, με τη Θεσσαλονίκη να ξεχωρίζει στα social media.
- Πάνω από τρεις στους τεσσέρις Έλληνες, απαιτούν από το Κράτος περισσότερη προστασία από την ηλεκτρονική πειρατεία και το κυβερνοέγκλημα.
Δείτε όλη την έρευνα εδώ
Αβέβαιοι και Ανασφαλείς οι Έλληνες
για τη λειτουργία των ιδιωτικών Πανεπιστημίων στη χώρα μας!
- Νέα Πανελλαδική Έρευνα από την Focus Bari για τα Ιδιωτικά Πανεπιστήμια –
Σύμφωνα με νέα Πανελλαδική Έρευνα της Focus Bari, με θέμα:
«Οι Απόψεις & οι Προκλήσεις για τα ιδιωτικά Πανεπιστήμια στην Ελλάδα», διαπιστώνεται ότι:
- Διάχυτη ανασφάλεια των Ελλήνων, σχετικά με τη λειτουργία των ιδιωτικών Πανεπιστημίων στην Ελλάδα, αναδεικνύοντας την ανάγκη για ενημέρωση και διάλογο.
- Οι απόψεις διαφέρουν ανά γενιές: οι μεγαλύτεροι υποστηρίζουν τα ιδιωτικά εκπαιδευτικά ιδρύματα, οι 25-34 εκφράζουν αντίθεση, ενώ οι νεότεροι παραμένουν ουδέτεροι, δείχνοντας μια στάση αναμονής ή και σύγχυσης.
- Ο κυριότερος προβληματισμός των πολιτών για τα ιδιωτικά Πανεπιστήμια, αφορά στον ενδεχόμενο αποκλεισμό των οικονομικά αδύναμων από την ανώτατη εκπαίδευση με τη σταδιακή κατάργηση (ή και υποβίβαση) των Δημόσιων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων.
- Η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων συνεχίζει τη μόρφωσή τους μετά το Λύκειο, ενώ η αυξανόμενη συμμετοχή γυναικών στα ανώτερα- ανώτατα επίπεδα εκπαίδευσης, υποδηλώνει σημαντικές αλλαγές στο εκπαιδευτικό τοπίο.
Δείτε όλη την έρευνα εδώ
Η Ασφάλεια των ανηλίκων σε πρώτη Γραμμή:
Οι Έλληνες Απαιτούν Υπευθυνότητα, Καινοτομία και Συνεργασία!
Σύμφωνα με νέα Πανελλαδική Έρευνα της Focus Bari, με θέμα:
«Απόψεις & Προτάσεις των Ελλήνων για το Panic Button και την Προστασία Ανηλίκων», διαπιστώνεται ότι:
- Η πλειοψηφία των Ελλήνων εκφράζει συγκρατημένη υποστήριξη για την
επέκταση του Panic Button, αναγνωρίζοντας τη σημασία του στην πρόληψη και
ασφάλεια των ανηλίκων. - Eπιφυλάξεις για την επέκταση του μέτρου, εκφράζουν οι μισοί Έλληνες,
υπογραμμίζοντας την ανάγκη για σωστή εκπαίδευση και ενημέρωση ώστε να
διασφαλιστεί η υπεύθυνη χρήση του. - Η αποτελεσματικότητα του Panic Button εξαρτάται από την άμεση ενημέρωση &
ανταπόκριση των Αρχών και την εκπαίδευση των παιδιών και κηδεμόνων. - Η κοινή γνώμη αναγνωρίζει ως κύρια στηρίγματα ασφάλειας των παιδιών στους
δημόσιους χώρους, την αστυνομία, τα σχολεία και τις τοπικές αρχές. - Περίπου δύο στους τρεις Έλληνες πιστεύουν ότι οι ιδιωτικές επιχειρήσεις,
μπορούν να ενισχύσουν την προστασία των ανηλίκων μέσω χορηγιών για
ενημέρωση και πρόληψη.
Δείτε όλη την έρευνα εδώ
Πάνω από ένας στους δύο γονείς εκφράζει ανησυχία για την ασφάλεια των παιδιών του στο σχολικό περιβάλλον!
Σύμφωνα με νέα Πανελλαδική Έρευνα της Focus Bari, με θέμα: «Γονικές ανησυχίες στην Ελλάδα: Από την ασφάλεια έως τις σχολικές αγορές» , διαπιστώνεται ότι:
- Ψυχική ισορροπία & σχολικός εκφοβισμός αποτελούν τις κύριες έγνοιες των γονιών- πιο έντονα στις μαμάδες και στους γονείς παιδιών εφηβικής και προεφηβικής ηλικίας- στην έναρξη αυτής της σχολικής χρονιάς.
- Για τη νέα σχολική χρονιά, oι γονείς επιλέγουν σχολικά είδη κυρίως με βάση τις χαμηλές τιμές και τις προσφορές, λαμβάνοντας υπόψη τις προτιμήσεις των παιδιών τους, ενώ η ποιότητα και η αντοχή φαίνεται να έρχεται σε «δεύτερη μοίρα» εν όψει των σφιχτών οικονομικών στα ελληνικά νοικοκυριά
- Ο μέσος όρος εξόδων σε σχολικά είδη ανέρχεται στα 128€, με τις μεγαλύτερες ηλικίες γονιών να δαπανούν περισσότερα.
- Σχεδόν τρείς στους τέσσερις γονείς προτιμούν να αγοράζουν τα σχολικά είδη από φυσικά καταστήματα, ενώ μόλις το 7% να επιλέγει αποκλειστικά τις διαδικτυακές αγορές για τα συγκεκριμένα είδη.
- Οι γονείς προμηθεύτηκαν τον σχολικό εξοπλισμό, τόσο από γνωστές αλυσίδες καταστημάτων όσο και από τοπικά βιβλιοπωλεία, ενώ κάποιοι επέλεξαν και τα σούπερ μάρκετ.
Δείτε όλη την έρευνα εδώ
Σύμφωνα με τη νέα έκδοση της Focus on Tech Life της Focus Bari που διεξάγεται Πανελλαδικά συνεχώς από το 1995, παρατηρείται:
- Σημαντική άνοδος στη χρήση του διαδικτύου από άτομα ηλικίας 65-74 στην Ελλάδα.
- Οι Έλληνες δηλώνουν ότι αφιερώνουν περίπου 1,5 ώρα καθημερινά στα social media, τα οποία χρησιμοποιούν κυρίως για ψυχαγωγία και ενημέρωση , αλλά και για να διατηρούν ζωντανές τις σχέσεις τους με φίλους και συγγενείς.
- TikTok και Instagram σε απόλυτη κυριαρχία στους νέους ηλικίας 16-24, ενώ το Facebook παραμένει πιο δημοφιλές στις ηλικίες 35+.
- Το 65% των Ελλήνων δηλώνει ότι οι διαδικτυακές αγορές κάνουν τη ζωή τους πιο εύκολη.
- Δύο στους τρείς πολίτες έχουν κάνει online αγορές το τελευταίο εξάμηνο, ξοδεύοντας κατά μέσο όρο 976€.
- Οι άντρες επιλέγουν κυρίως ηλεκτρονικά είδη (33%) για αγορές από το διαδίκτυο, ενώ οι γυναίκες «σκορπούν» τα χρήματα τους σε ρούχα (49%).
- Οι χρεωστικές κάρτες και η αντικαταβολή είναι οι προτιμώμενοι τρόποι πληρωμής για τις online αγορές του κοινού.
Δείτε όλη την έρευνα εδώ
Στο πλαίσιο των πανελλαδικών δραστηριοτήτων του, το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών διοργάνωσε Ημερίδα στο Ηράκλειο Κρήτης με σκοπό την προώθηση της σημαντικότητας της Εμπειρίας Πελάτη για τις επιχειρήσεις. Η Ξένια Κούρτογλου, μίλησε για την Δύναμη της Εμπειρίας Πελάτη που αποτελεί κεντρική αποστολή για κάθε οργανισμό, παρουσιάζοντας στοιχεία από την ελληνική αγορά και την ελληνική κοινωνία, που εξοικειώνουν τις επιχειρήσεις με τα σύγχρονα καταναλωτικά ζητούμενα, νοοτροπία, συνήθειες, και προσδοκίες. Στην ομιλία της, η κ. Κούρτογλου τόνισε την συνεχώς αυξανόμενη σχέση των καταναλωτών με την τεχνολογία, και παρουσίασε στρατηγικές που βοηθούν όλους τους οργανισμούς να αναπτύσσουν κουλτούρα CX καθώς και πρακτικά βήματα για την συνεχή βελτίωση της εμπειρίας πελάτη που προσφέρουν.
Δείτε την ομιλία της Ξένιας Κούρτογλου εδώ
Στο Σεράφειο του Δήμου Αθηναίων διοργανώθηκε με μεγάλη επιτυχία το 2ο Συνέδριο Effective Dialogue από την Sympraxis. Σκοπός του Effective Dialogue είναι η υπέρβαση των ορίων του συμβατικού δημόσιου λόγου και η υπεράσπιση της αποτελεσματικής επικοινωνίας απέναντι στην αυξανόμενη παραπληροφόρηση, την πόλωση και την κλιματική κατάρρευση. Με φόντο έναν κόσμο που χρειάζεται επειγόντως βιώσιμες λύσεις, το συνέδριο φιλοδοξεί να επαναπροσδιορίσει τις παραμέτρους του διαλόγου, συγκεντρώνοντας ένα ευρύ φάσμα συμμετεχόντων από ποικίλους τομείς της κοινωνίας, ώστε να επαναπροσδιορίσουμε τελικά ως κοινωνία την πορεία προς ένα βιώσιμο και υπεύθυνο μέλλον. Σε πάνελ με θέμα «Πεποιθήσεις, Πρότυπα, Στερεότυπα» συμμετείχε ως καλεσμένη ομιλήτρια, μαζί με κορυφαίους του χώρου της επικοινωνίας, της τέχνης, του coaching, και της corporate οπτικής η Ξένια Κούρτογλου, ως κοινωνική ερευνήτρια με μακρόχρονη πείρα και ειδικός στην Ψυχική Ανθεκτικότητα. Στην τοποθέτησή της, η Ξένια Κούρτογλου αναφέρθηκε στην ανάγκη των πολιτών και των οργανισμών να καλλιεργήσουν και να αναπτύξουν σημαντικές «ανθρώπινες ποιότητες», soft skills και αυτοηγεσία, ώστε να μπορούν να αντιμετωπίσουν με επιτυχία τις συνεχείς αλλαγές της ζωής προσωπικά και επαγγελματικά.
Στο πλαίσιο των πανελλαδικών δραστηριοτήτων του, το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών διοργάνωσε Ημερίδα στο κέντρο Νόησις στην Θεσσαλονίκη στις 21 Μαίου 2024, με σκοπό την προώθηση της σημαντικότητας της Εμπειρίας Πελάτη για τις επιχειρήσεις. Η Ξένια Κούρτογλου, μίλησε για την Δύναμη της Εμπειρίας Πελάτη που αποτελεί κεντρική αποστολή για κάθε οργανισμό, παρουσιάζοντας στοιχεία από την ελληνική αγορά και την ελληνική κοινωνία, που εξοικειώνουν τις επιχειρήσεις με τα σύγχρονα καταναλωτικά ζητούμενα, νοοτροπία, συνήθειες, και προσδοκίες. Στην ομιλία της, η κ. Κούρτογλου τόνισε την συνεχώς αυξανόμενη σχέση των καταναλωτών με την τεχνολογία, και παρουσίασε στρατηγικές που βοηθούν όλους τους οργανισμούς να αναπτύσσουν κουλτούρα CX καθώς και πρακτικά βήματα για την συνεχή βελτίωση της εμπειρίας πελάτη που προσφέρουν.
Δείτε την ομιλία της Ξένιας Κούρτογλου εδώ