Τάσεις
Μετά από σχεδόν 2 χρόνια πανδημίας, οι Έλληνες διανύουν τον πρώτο χρόνο πίσω σε μία φυσιολογική καθημερινότητα και καλούνται να κάνουν αναπροσαρμογές τόσο στη ζωή όσο και στο σπίτι τους. Οι Έλληνες σήμερα έρχονται αντιμέτωποι με μια πλειάδα θεμάτων τα οποία έχουν κοινωνική, οικονομική αλλά και περιβαλλοντική υπόσταση, που έχουν συμβάλει σημαντικά στο πώς οι άνθρωποι κινητοποιούνται σε ότι αφορά το σπίτι τους αλλά και στο πόσο ασχολούνται πλέον με αλλαγές και βελτιώσεις που θέλουν να κάνουν σε αυτό.
Δείτε την παρουσίαση της έρευνας που υλοποίησε η Focus Bari για το Ετήσιο Συνέδριο DIY & Home Improvement και παρουσίασε η Ξένια Κούρτογλου εδώ
Και φέτος η έρευνα “CX Stories” της Focus Bari αποκαλύπτει τις εμπειρίες των Ελλήνων πελατών μέσα από τα δικά τους αφηγήματα! Εκπληκτικές εμπειρίες, αλλά και δυσάρεστες στιγμές στην διάδρασή τους με πλειάδα οργανισμών μας περιγράφουν οι καταναλωτές και στην φετινή πανελλαδική έρευνα, στο πλαίσιο της Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών του ΕΙΕΠ, δίνοντας κατευθύνσεις και ιδέες για βελτίωση.
Δείτε την παρουσίαση της έρευνας εδώ
Σύμφωνα με την νέα έρευνα της Focus Bari | YouGov όλοι οι Έλληνες έχουν κάνει περικοπές εξόδων και έχουν μειώσει την κατανάλωση ακόμα και σε είδη πρώτης ανάγκης, κυρίως λόγω ανεπάρκειας των εισοδημάτων τους, ή/και λόγω ανασφάλειας και φόβου για ακόμα μεγαλύτερες αυξήσεις και ακρίβεια.
Δείτε όλη την παρουσίαση της έρευνας εδώ
Όλοι οι Έλληνες—νέοι, μεγαλύτεροι, παιδιά—ζουν πλέον «ψηφιακά», σύμφωνα με τα τελευταία αποτελέσματα της Πανελλήνιας Έρευνας Focus on Tech Life από την Focus Bari. H διείσδυση του internet έφτασε στο 95% στις ηλικίες 13-74, με ιδιαίτερα ανεβασμένη χρήση στους ώριμους ενήλικες 65-74 χρόνων, αλλά και στα παιδιά 5-12 χρόνων.
Δείτε όλη την παρουσίαση της τελευταίας έκδοσης της Focus on Tech Life Tips εδώ
Παρά την άρση των μέτρων Covid ο περισσότερος κόσμος προτιμά διακοπές στη χώρα του, ειδικά οι Νοτιοευρωπαίοι. Οι Έλληνες θα πάνε σχεδόν όλοι φέτος διακοπές, με προτίμηση σε κάποια παραλία, με κριτήριο την οικονομία και με αναπόσπαστο μέρος των διακοπών την «τεχνολογία» (κινητό/τάμπλετ)!
Δείτε όλη την παρουσίαση της Έρευνας Profiles από την Focus Bari | YouGov σχετικά με τις συνήθειες και απόψεις των Ελλήνων για Ταξίδια & Διακοπές εδώ
Παρ’ ότι οι Έλληνες έρχονται τρίτοι στην Ευρώπη στην καθημερινή χρήση του αυτοκινήτου, η μεγάλη πλειονότητα προτίθεται να μειώσει/έχει ήδη στραφεί σε εναλλακτικούς τρόπους μετακίνησης, με τα πόδια, με τα ΜΜΜ, αλλά και με χρήση ποικιλίας δικύκλων. Δείτε τα αποτελέσματα εδώ
Η χρήση του internet είναι πλέον καθολική στην Ελλάδα, καθώς τα δύο τελευταία χρόνια του covid / lockdowns πυροδότησαν την διαδικτυακή ζωή και στην “silver age” των 65-74 χρόνων!
Δείτε την νέα έκδοση της Focus on Tech Life Tips εδώ
Πώς αντιμετωπίζουν οι Έλληνες τις διαφημίσεις στην σύγχρονη εποχή; Τι θέλουν να βλέπουν στις διαφημίσεις και πόσο ασχολούνται μαζί τους; Ποιες διαφημίσεις προσέχουν, ποιες τους αρέσουν, και τι θα ήθελαν να βλέπουν στις διαφημίσεις; Δείτε όλη την παρουσίαση από την έρευνα Profiles από την Focus Bari | YouGov εδώ
Μεγάλες περικοπές, οικονομία ακόμα και στα πιο βασικά είδη κάνουν οι Έλληνες εν όψει της υπερβολικής ακρίβειας στις τιμές του ρεύματος, πετρελαίου, ειδών σουπερμάρκετ και τροφίμων. Οι 7 στους 10 μειώνουν τις καταναλώσεις γιατί δεν επαρκεί το εισόδημά τους, ενώ οι 3 στους 10 το κάνουν προληπτικά/από φόβο για τα χειρότερα!
Δείτε όλη την παρουσίαση της Πανελλαδικής Έρευνας για την ακρίβεια εδώ
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αποτελούν το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας κατά την άποψη των Ελλήνων οδηγών. Σύμφωνα με τις τελευταίες τάσεις που αποκαλύπτονται από την Έρευνα Profiles από την Focus Bari | YouGov, η ασφάλεια, η οικονομία και η καταλληλότητα ενός αυτοκινήτου για όλη την οικογένεια αποτελούν τα βασικά κριτήρια επιλογής ενός μοντέλου.
Δείτε όλη την παρουσίαση της έρευνας εδώ
Μάθετε περισσότερα για την έρευνα Profiles εδώ