Τάσεις
Πανδημία & ακρίβεια διαμορφώνουν νέες τάσεις στα ψώνια/αγορές: ένας στους δύο Έλληνες αγοράζουν μεταχειρισμένα είδη/δεύτερο χέρι, ενώ οι οκτώ στους δέκα αναζητούν ειδικές προσφορές και αξιοποιούν όλες τις μορφές εκπτώσεων και προνομίων πιστότητας που προσφέρουν οι επιχειρήσεις για να ενθαρρύνουν την πιστότητα των καταναλωτών τους.
Δείτε όλη την παρουσίαση της έρευνας εδώ
Μάθετε περισσότερα για την έρευνα Profiles εδώ
Τα εξαιρετικά ενδιαφέροντα αποτελέσματα της φετινής Έρευνας Ικανοποίησης Εργαζομένων που πραγματοποιήθηκε τον Δεκέμβριο του 2021 σε 1841 εργαζομένους του ιδιωτικού τομέα, με συνεργασία Edenred-Focus Bari-ΣΔΑΔΕ, παρουσίασε η Άννα Καραδημητρίου, CCXP, Αντιπρόεδρος της Focus Bari στο συνέδριο The Future of Work. Σύμφωνα με την έρευνα, της οποίας το πρώτο «κύμα» είχε διεξαχθεί ακριβώς πριν την έναρξη της πανδημίας το φθινόπωρο του 2019 :
- Η αλλαγή στο μοντέλο εργασίας/χώρο εργασίας των εργαζομένων «ήρθε για να μείνει» σε κάποια μορφή και στο μέλλον
- Οι εργαζόμενοι στην πλειοψηφία τους δηλώνουν ευχαριστημένοι από τον τρόπο που η επιχείρησή τους χειρίστηκε την πανδημία, αλλά και συνολικά αρκετά ικανοποιημένοι από την δουλειά τους, σε αντίστοιχα επίπεδα με το 2019.
- Στις βασικές παροχές που εκτιμούν οι εργαζόμενοι βρίσκονται στις πρώτες θέσεις οι διατακτικές εστίασης, τα ασφαλιστικά προγράμματα περίθαλψης και συνταξιοδότησης και οι έξτρα παροχές υγείας
Δείτε τα αποτελέσματα της έρευνας εδώ
Πάνω από ένας στους δύο Έλληνες έχουν κατεβάσει ad blocker στο browser τους ή στο κινητό τους, και η αναλογία αυτή φτάνει σε δύο στους τρεις στις νεαρές ηλικίες! Οι κύριοι λόγοι είναι η αποφυγή των ενοχλητικών/καταπιεστικών διαφημίσεων, η προστασία από ιούς/malwares και αύξηση της ασφάλειας πλοήγησης.
Δείτε όλη την παρουσίαση της έρευνας εδώ
Μάθετε περισσότερα για την έρευνα Profiles εδώ
«Το Χαμόγελο του Παιδιού», ως ευρωπαϊκά αναγνωρισμένο «Εθνικό Κέντρο ενάντια στην ενδοσχολική βία και τον εκφοβισμό» ανακοίνωσε την Τετάρτη 9 Μαρτίου σε διαδικτυακή εκδήλωση την έναρξη ετήσιας πανελλαδικής εκστρατείας με τίτλο «Μίλα Τώρα» για το φαινόμενο της Ενδοσχολικής Βίας και του Εκφοβισμού / Bullying. Στο πλαίσιο αυτής της πρωτοβουλίας, η Focus Bari διενέργησε χορηγικά πανελλαδική έρευνα σε δείγμα 1.000 ατόμων 16-64 ετών σχετικά με τις απόψεις και τις εμπειρίες του ελληνικού κοινού πάνω στο φαινόμενο του εκφοβισμού στις νεαρές ηλικίες. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι:
- Οκτώ στους δέκα Έλληνες θεωρούν την λεκτική επίθεση και τον συναισθηματικό εκβιασμό τις πιο διαδεδομένες μορφές bullying.
- Έξη στους δέκα Έλληνες έχουν δεχθεί προσωπικά bullying στην παιδική/εφηβική τους ηλικία, με το φαινόμενο να παρουσιάζει ίδια αναλογία σε άντρες και γυναίκες
- Κύριοι χώροι όπου συμβαίνει το bullying είναι οι χώροι εκπαίδευσης / σχολεία
- Το bullying ασκείται κατά κύριο λόγο από συνομήλικους, με βασική αφορμή την ανάγκη τους να ξεχωρίσουν, να «κάνουν πλάκα», να μιμηθούν κάποιους άλλους, αλλά και από συναισθήματα κατωτερότητας!
- Όταν δέχεται bullying, ένα παιδί αισθάνεται φόβο, απελπισία/απόγνωση, αλλά και ντροπή, δυστυχία και ενοχές
- Δυστυχώς, η πλειονότητα των παιδιών που δέχονται bullying δεν μιλούν γι’ αυτό, ούτε ζητούν βοήθεια από κανέναν, ενώ…
- Η μειονότητα των παιδιών που ζητούν βοήθεια, απευθύνονται κυρίως στους γονείς τους, και σε ελάχιστο βαθμό σε κάποιο επίσημο θεσμό.
Δείτε όλη την παρουσίαση της έρευνας εδώ
Τι σκέφτονται, τι νιώθουν, τι περιμένουν οι Έλληνες από τις εξελίξεις στην Τεχνητή Νοημοσύνη; Ποιοι είναι οι βασικοί φόβοι και οι προσδοκίες τους; Πώς συγκρίνεται η άποψη των Ελλήνων απέναντι στην Τεχνητή Νοημοσύνη με εκείνη των άλλων χωρών του κόσμου; Δείτε εδώ όλη την παρουσίαση των αποτελεσμάτων αυτής της Έρευνας για την Τεχνητή Νοημοσύνη στην Ελλάδα από την Focus Bari και σε άλλες 17 χώρες από το δίκτυο YouGov.
Εν όψει της γιορτής του Αγίου Βαλεντίνου, μελετήσαμε την Έρευνα YouGov Profiles που διεξάγεται στην Ελλάδα από τις Focus Bari | YouGov, και «φωτογραφίσαμε» τις σύγχρονες απόψεις του Ελληνικού κοινού για τον Έρωτα και τον Γάμο! Ανακαλύψτε και εσείς πόσο σημαντική για την ευτυχία των Ελλήνων είναι η προσωπική σχέση, ποια είναι η άποψή τους για τον θεσμό του γάμου, πόσο ρομαντικοί είναι σήμερα οι Έλληνες, και πόσο εξαρτώνται από την έγκριση της οικογένειας για τον σύντροφο της ζωής τους; Δείτε όλη την παρουσίαση εδώ
Θα συνεχίσει η τηλεργασία μετά την πανδημία; Σύμφωνα με την τελευταία έρευνα της Focus Bari | YouGov, οι δύο στους πέντε εργαζόμενους Έλληνες εργάστηκαν ή εργάζονται ακόμα από απόσταση τα τελευταία δύο χρόνια. Η τηλεργασία παρουσιάζει τόσο πλεονεκτήματα όσο και μειονεκτήματα για εργαζόμενους και επιχειρήσεις, και γι’ αυτό η βασική τάση είναι ένα «μικτό» μοντέλο μετά το πέρας της πανδημίας. Κατεβάστε όλη την παρουσίαση της έρευνας εδώ
Πόσο ανησυχούν οι Έλληνες όταν μοιράζονται τα προσωπικά τους στοιχεία και δεδομένα; Ποια στοιχεία είναι πιο πρόθυμοι να μοιραστούν και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Τι περιμένουν ως «αντάλλαγμα»; Μάθετε όλα όσα θέλατε να γνωρίζετε για τους Έλληνες και το GDPR στην νέα Πανελλαδική Έρευνα της Focus Bari | YouGov. Δείτε όλη την παρουσίαση εδώ
Ποια είναι η επαγγελματική και οικονομική κατάσταση των Ελλήνων σήμερα, μετά από δύο χρόνια πανδημίας; Πόσοι και ποιοι είναι εκείνοι που κατάφεραν να εκμεταλλευθούν τις ευκαιρίες που υπάρχουν σε κάθε κρίση, να αναπτύξουν νέες δεξιότητες και να βελτιωθούν επαγγελματικά και οικονομικά; Και πόσοι και ποιοι είναι εκείνοι που σήμερα βρίσκονται σε χειρότερη κατάσταση και για ποιους λόγους; Δείτε τα αποτελέσματα της νέας Πανελλαδικής Έρευνας από την Focus Bari | YouGov εδώ
Σύμφωνα με την νέα Πανελλαδική Έρευνα της Focus Bari | YouGov, 56% των Ελλήνων βιώνουν ασταθή ψυχολογική κατάσταση με μεταπτώσεις μέσα στην ημέρα, 58% δηλώνουν χειρότερη κοινωνικότητα, ενώ αυξάνεται η αναλογία εκείνων που η υγεία τους είναι σε χειρότερη κατάσταση σε σχέση με δύο χρόνια πριν, προ πανδημίας. Δείτε όλη την έρευνα εδώ