focusbari

Group 193

Προϊόντα

YouGov BrandIndex
YouGov BrandIndex

To BrandIndex μετρά σε καθημερινή βάση τις απόψεις και στάσεις του κοινού για εκατοντάδες αγορές και χιλιάδες μάρκες σε όλο τον κόσμο. Η συνδρομητική έρευνα brand tracking της YouGov σας βοηθάει να μετράτε την υγεία του brand σας, να παρακολουθείτε την ανάπτυξή του και να παρακολουθείτε τις διαφημιστικές σας καμπάνιες  για να διαμορφώνεται ανταγωνιστική στρατηγική.

Μετρώντας στην Ελλάδα brands ήδη από το 2020 σε διάφορους κλάδους και έχοντας πρόσβαση σε νέα στοιχεία κάθε εβδομάδα αλλά και σε ιστορικά δεδομένα από την έναρξη των μετρήσεων, μπορείτε να σχεδιάσετε στρατηγική για την ανάπτυξη του brand σας μέσα από 16 καίρια brand health metrics ως KPIs. Σας βοηθά να αναλύσετε και να συγκρίνετε την επιτυχία σας σε σχέση με τους στόχους σας, τους ανταγωνιστές σας και ολόκληρη την αγορά σας.

Μάθετε περισσότερα για το YouGov BrandIndex εδώ

YouGov Profiles

Το YouGov Profiles σας επιτρέπει να εντοπίσετε και να κατανοήσετε τα κοινά   που έχουν μεγαλύτερη σημασία για εσάς.  Σας διευκολύνει να εξατομικεύσετε και να σκιαγραφήσετε με μεγάλη ακρίβεια όλο τον «κόσμο» που βιώνουν οι καταναλωτές σας.  Επιπλέον, σας δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσετε σίγουρες και ασυναγώνιστες στρατηγικές βασιζόμενοι σε αυθεντικές, αξιόπιστες πληροφορίες για τους καταναλωτές σας.

Η βάση δεδομένων μας που ανανεώνεται συνεχώς,  σας παρέχει πρόσβαση σε χιλιάδες δημογραφικά και ψυχογραφικά χαρακτηριστικά, στάσεις και καταναλωτικές συνήθειες,  ενώ ο συνδυασμός με τα 16 KPIs του BrandIndex σας επιτρέπει να διαμορφώσετε επιλογές με βάση τη σχέση των καταναλωτών με τη μάρκα σας, αλλά και του ανταγωνισμού σας.

Μάθετε περισσότερα για το YouGov Profiles εδώ

YouGov Profiles

Focus On Tech Life

Από το ξεκίνημά της, η  Focus Bari παρακολουθεί συστηματικά τις εξελίξεις στην Ελληνική αγορά και κοινωνία.  Το 1993 ξεκίνησε συνεχείς μετρήσεις για τη σχέση των Ελλήνων με την κινητή τηλεφωνία,  τη σχέση τους με το Internet το 1995 και τη χρήση ευρυζωνικών υπηρεσιών στα νοικοκυριά το 2008.

Σήμερα, η συνδρομητική έρευνα FocusOnTechLife με 4 σκέλη (Web, Mobile, Households, Kids) παρέχει, μέσα από καθημερινές έρευνες που διεξάγονται όλο το χρόνο, αποτελέσματα σε συνεχή βάση για τη σχέση των Ελλήνων και των παιδιών με την τεχνολογία, τη δομή της αγοράς τηλεπικοινωνιών & pay tv και τα μερίδια των παρόχων.

Θέλετε να μάθετε περισσότερα; Επικοινωνήστε μαζί μας εδώ

Οι συνδρομητές κάθε έρευνας λαμβάνουν αναλυτικές εκθέσεις αποτελεσμάτων ή / και ειδικά software ενώ κάθε τρίμηνο, τα FocusOnTechLife: Tips της περιόδου διανέμονται δωρεάν σε όλη την επιχειρηματική κοινότητα και αγορά της επικοινωνίας, αποτελώντας «πρώτη είδηση» από το 2000 έως και σήμερα.

Παρακολουθεί τη διείσδυση και τις συνήθειες χρήσης του Internet, των social media και του e-shopping ενώ παράλληλα εξετάζει την επισκεψιμότητα 100+ sites & blogs διαφορετικής θεματολογίας.

Τα στοιχεία αυτά συνδυάζονται με αναλυτικά δημογραφικά και άλλα χαρακτηριστικά των χρηστών /επισκεπτών όπως είναι οι συνήθειες κατανάλωσης Μέσων, οι καταναλωτικές συνήθειες και το lifestyle τους. Το εύρος και το βάθος των στοιχείων μέσα από τις εξαμηνιαίες εκθέσεις αποτελεσμάτων και το tailor-made software καθιστούν την έρευνα αυτή ένα πολύτιμο εργαλείο για την αγορά της επικοινωνίας και για κάθε marketer που θέλει να παρακολουθεί από κοντά τις εξελίξεις στις online και “omni-media” συνήθειες των Ελλήνων.

Μια εξειδικευμένη έρευνα για την αγορά της κινητής τηλεφωνίας,  που δίνει πληροφορίες για τη διείσδυση κινητού και των βασικών υπηρεσιών (συμβόλαιο – καρτοκινητό), το προφίλ των κατόχων κάθε υπηρεσίας, τα μερίδια των παρόχων συνολικά και ανά υπηρεσία, καθώς και την πορεία των brands μέσα σε κάθε κατηγορία.

Πώς λειτουργούν τα νοικοκυριά σε σχέση με τις τηλεπικοινωνιακές τους ανάγκες και τις ανάγκες ψυχαγωγίας εντός σπιτιού;  Ποιές υπηρεσίες αγοράζουν και από ποιόν πάροχο, τι συνδυασμούς κάνουν, και ποιες επιλογές κερδίζουν την προτίμησή τους;

Απαντήσεις σε αυτά τα ερωτήματα δίνει σε τριμηνιαία βάση η έρευνα FocusOnTechLife: Households εξετάζοντας την πορεία της αγοράς αυτής σε επίπεδο διείσδυσης κατοχής των υπηρεσιών, μεριδίων παρόχων, μετακινήσεων και συνδυασμών υπηρεσιών / παρόχων.

Τα παιδιά μας δείχνουν το μέλλον και η συγκεκριμένη έρευνα έρχεται να αποτυπώσει σε τριμηνιαία βάση την εξέλιξη στην κατοχή κινητού τηλεφώνου (διείσδυση, τύπος σύνδεσης, πάροχος ανά τύπο σύνδεσης) και χρήσης  internet (διείσδυση, συσκευές πρόσβασης στο internet) για παιδιά ηλικίας 5-12 χρονών.

Οι παραπάνω πληροφορίες προέρχονται από τηλεφωνικές συνεντεύξεις CATI (Computer Assisted Telephone Interviews) σε άτομα ηλικίας 13-74 χρονών που μένουν στο ίδιο νοικοκυριό και απαντούν στην έρευνα για τις συνήθειες των παιδιών του νοικοκυριού.

Θέλετε να μάθετε περισσότερα; Επικοινωνήστε μαζί μας εδώ

Focus On Social Media Influencers

Όλο και περισσότερα brands εμπιστεύονται τους influencers των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για τις διαφημιστικές τους καμπάνιες. Τα ποσοτικά χαρακτηριστικά του κοινού αυτού δεν είναι άμεσα προσβάσιμα , τα ποιοτικά χαρακτηριστικά τους δεν μπορούν να εκτιμηθούν χωρίς εκτενή και χρόνια παρακολούθηση, ενώ το CPE είναι δύσκολο να προβλεφθεί και να υπολογιστεί εκ των υστέρων.  

Τώρα υπάρχει η λύση! H νέα συνδρομητική υπηρεσία που παρέχεται μέσα από τη συνεργασία της Focus Bari με τη Renfluence χαρτογραφεί το landscape των influencers (instagrammers) σε 3 διαφορετικά tiers (Mega-Mid-Macro) και 10 διαφορετικά sectors (προϊοντικές κατηγορίες) αναδεικνύοντας τους πιο αποδοτικούς / επιδραστικούς influencers ανά sector & tier, ενώ παράλληλα παρέχει profiling για τους influencers με αναλυτικά ποσοτικά στοιχεία (metrics/δείκτες από την  πλατφόρμα της Renfluence), ποιοτικά χαρακτηριστικά (από έρευνα μεταξύ καταναλωτών της Focus Bari) και πρόβλεψη CPE.

Θέλετε να μάθετε περισσότερα; Επικοινωνήστε μαζί μας εδώ

Group 203@2x
Group 202@2x
CX Success Stories

Δύο φορές το χρόνο (Οκτώβριος & Απρίλιος), πραγματοποιούμε μια κοινοπρακτική έρευνα στην οποία καταγράφουμε τις εμπειρίες των Ελλήνων καταναλωτών σε ένα ευρύ φάσμα τομέων (Τράπεζες, Τηλεπικοινωνίες, Λιανικό εμπόριο, Αυτοκίνητα, Ξενοδοχεία & Εστιατόρια, συνολικά δέκα τομείς) στο παρελθόν. έξι μήνες.

Οι καταναλωτές ενθαρρύνονται να περιγράψουν κάθε ιστορία με τα δικά τους λόγια, ακριβώς όπως την πέρασαν—τόσο τις αξέχαστες, εξαιρετικές όσο και τις αρνητικές, καταστροφικές— αφήνοντας τους την επιλογή να διαλέξουν αυτές που θυμούνται περισσότερο σε κάθε περίπτωση.

Μέσω αυτής της συστηματικής καταγραφής των πραγματικών Εμπειριών Πελατών σε όλους τους τομείς, οι συνδρομητές μπορούν να κατανοήσουν σε βάθος τους τρόπους με τους οποίους δημιουργούνται οι εμπειρίες “WOW” και “OUCH”, αποφασίζοντας έτσι τους KPI που σχετίζονται με τη δική τους εταιρεία και λαμβάνουν κατευθυντήριες γραμμές για να βελτιώνουν τακτικά την CX που προσφέρουν.

Θέλετε να μάθετε περισσότερα; Επικοινωνήστε μαζί μας εδώ

Bari S.M.A.R.T.

Στη Focus Bari είμαστε υπερήφανοι για την αναγνωρισμένη επιτυχία μας στις έρευνες μέτρησης της έκθεσης του κοινού στα ΜΜΕ, επιτυχία η οποία οφείλεται στην επένδυση, πρωτοβουλία, και στρατηγική  που ακολουθήσαμε στον συγκεκριμένο τομέα, τόσο από πλευράς σχεδιασμού και υλοποίησης, όσο και από πλευράς σχέσης και υποστήριξης των χρηστών και συνεργασίας με την αγορά, τηρώντας από το ξεκίνημά μας τις βασικές αρχές που διασφαλίζουν την επιτυχία αυτών των ερευνών όπως ακριβώς λειτουργούν σε διεθνές επίπεδο.

Η έρευνα «BARI S.M.A.R.T.-Πανελλήνιος Τύπος» αποτελεί από το 1990 μέχρι σήμερα στην Ελλάδα το «Industry Currency Survey» για την αγορά διαφημιστικού χώρου στις εφημερίδες και στα περιοδικά.  Οι προδιαγραφές της ακολουθούν εκείνες όλων των NRS (National Readership Surveys) σε διεθνές επίπεδο και η βασική μονάδα μέτρησης της αναγνωσιμότητας είναι το A.I.R. (Average Issue Readership – Αναγνωσιμότητα Μέσου Τεύχους), που προκύπτει από τις ερωτήσεις της πρόσφατης ανάγνωσης (recent reading). Ανανεωμένη ήδη από το 2016 σε προδιαγραφές και μεθοδολογία βάσει των διεθνών εξελίξεων, η έρευνα εξετάζει επίσης την επισκεψιμότητα ομότιτλων websites για τίτλους εφημερίδων  με στόχο την καταγραφή της συνδυαστικής κάλυψης κοινού κάθε τίτλου.

Η έρευνα καλύπτει άντρες και γυναίκες 13-74 χρονών στο σύνολο Ελλάδας. Διεξάγεται σε καθημερινή βάση για περίοδο 20 εβδομάδων, στο 2ο εξάμηνο του έτους μέσω τηλεφωνικών συνεντεύξεων CATI (Computer Assisted Telephone Interviews).

Τα ετήσια αποτελέσματα δίνονται μέσω αναλυτικού report και ενός tailor-made software που επιτρέπει εξατομικευμένες αναλύσεις και δημιουργία διαφημιστικών πλάνων (Λογισμικό Sesame).

Από το 1990 υλοποιούμε συνδρομητικές έρευνες για τα Περιφερειακά ΜΜΕ: Ραδιόφωνο, Τηλεόραση, Εφημερίδες,  καλύπτοντας τις μεγαλύτερες Περιφερειακές Ενότητες της χώρας.

Οι μετρήσεις μας αποτελούν μοναδικό και ουσιαστικό εργαλείο πληροφόρησης για την αγορά των Μέσων και της Επικοινωνίας καθώς καταγράφουν βασικούς δείκτες για κάθε Μέσο σε κοινό ηλικίας 13-74 χρονών καθώς και γενικές συνήθειες κατανάλωσης για τα ΜΜΕ, σε συνδυασμό με βασικά δημογραφικά χαρακτηριστικά.

Η διεξαγωγή γίνεται μέσω τηλεφωνικών συνεντεύξεων CATI (Computer Assisted Telephone Interviews)  μεταξύ μόνιμων κατοίκων κάθε γεωγραφικής περιοχής για περίοδο 10 εβδομάδων

Τα ετήσια αποτελέσματα δίνονται μέσω αναλυτικής έκθεσης που περιλαμβάνει τους ακόλουθους βασικούς δείκτες ανά Μέσο:

  • BARI S.M.A.R.T.- Ραδιόφωνο Περιφέρειας: Μέση ημερήσια ακροαματικότητα ραδιοφώνου ανά ώρα. Μέση ημερήσια και μέση εβδομαδιαία ακροαματικότητα ανά σταθμό.
  • Bari S.M.A.R.T. – Τηλεόραση Περιφέρειας: Μέση ημερήσια τηλεθέαση ανά ώρα. Μέση ημερήσια και μέση εβδομαδιαία τηλεθέαση ανά τηλεοπτικό κανάλι.
  • BARI S.M.A.R.T.- Τύπος Περιφέρειας: Αναγνωσιμότητα μέσου τεύχους (A.I.R.) και εκτενής αναγνωσιμότητα (βάσει ερωτήσεων για την τελευταία φορά ανάγνωσης κάθε τίτλου)

*Η έρευνες Bari S.M.A.R.T.- Περιφερειακά ΜΜΕ είναι συνδρομητικές και για την υλοποίηση μετρήσεων σε μία γεωγραφική περιοχή είναι απαραίτητη η συμμετοχή τουλάχιστον 2 συνδρομητών.

Θέλετε να μάθετε περισσότερα; Επικοινωνήστε μαζί μας εδώ

gotop