Οι Έλληνες απαιτούν: Αυθεντικότητα, Βιωσιμότητα και Επικοινωνία –Το νέο τρίπτυχο για υπεύθυνες επιχειρήσεις!
Νέα Πανελλαδική Έρευνα από την Focus Bari :
Η Focus Bari, με στόχο να αποτυπώσει τις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών προς τις επιχειρήσεις του μέλλοντος, πραγματοποίησε έρευνα, για λογαριασμό του ΤΟΤΑL BUSINESS με τίτλο: «(Re)Defined: Τι περιμένουν οι Έλληνες από τις επιχειρήσεις του μέλλοντος».
Τα αποτελέσματα της έρευνας παρουσιάστηκαν στο συνέδριο “The BIG P”, στο Ωδείο Αθηνών, με ευρεία συμμετοχή επιχειρήσεων και φορέων. Τα ευρήματα καταγράφουν τα μηνύματα των καταναλωτών προς τις επιχειρήσεις, γύρω από 7 βασικούς πυλώνες της νέας επιχειρηματικότητας. Πιο συγκεκριμένα, στο Α’ τέυχος, αναφέρονται:
⦁ Κοινωνική ευαισθησία με πράξεις, όχι λόγια: Οι Έλληνες είναι δύσπιστοι απέναντι στις επιχειρήσεις,σε ότι αφορά την κοινωνική τους υπευθυνότητα…
⦁ Ο πλανήτης πριν το κέρδος: 3 στους 4 Έλληνες προτάσσουν την περιβαλλοντική προστασία, αφήνοντας πίσω την παραδοσιακή λογική της κερδοφορίας. Η βιωσιμότητα είναι το νέο επιχειρηματικό must.
⦁ Όχι άλλο greenwashing: Οι πολίτες απορρίπτουν τις επιφανειακές «πράσινες» τακτικές. Θέλουν ουσία, όχι βιώσιμη εικόνα για το θεαθήναι.
⦁ Μαζί με τη νέα γενιά, όχι για αυτήν: Οι επιχειρήσεις του μέλλοντος οφείλουν ουσιαστική διαγενεακή συνεργασία, ενσυναίσθηση και σκοπό. Η ηγεσία του αύριο δεν επιβάλλει – συνδημιουργεί!
Δείτε όλη την έρευνα εδώ