Τάσεις
Σύμφωνα με την νέα έρευνα της Focus Bari | YouGov όλοι οι Έλληνες έχουν κάνει περικοπές εξόδων και έχουν μειώσει την κατανάλωση ακόμα και σε είδη πρώτης ανάγκης, κυρίως λόγω ανεπάρκειας των εισοδημάτων τους, ή/και λόγω ανασφάλειας και φόβου για ακόμα μεγαλύτερες αυξήσεις και ακρίβεια.
Δείτε όλη την παρουσίαση της έρευνας εδώ
Όλοι οι Έλληνες—νέοι, μεγαλύτεροι, παιδιά—ζουν πλέον «ψηφιακά», σύμφωνα με τα τελευταία αποτελέσματα της Πανελλήνιας Έρευνας Focus on Tech Life από την Focus Bari. H διείσδυση του internet έφτασε στο 95% στις ηλικίες 13-74, με ιδιαίτερα ανεβασμένη χρήση στους ώριμους ενήλικες 65-74 χρόνων, αλλά και στα παιδιά 5-12 χρόνων.
Δείτε όλη την παρουσίαση της τελευταίας έκδοσης της Focus on Tech Life Tips εδώ
Παρά την άρση των μέτρων Covid ο περισσότερος κόσμος προτιμά διακοπές στη χώρα του, ειδικά οι Νοτιοευρωπαίοι. Οι Έλληνες θα πάνε σχεδόν όλοι φέτος διακοπές, με προτίμηση σε κάποια παραλία, με κριτήριο την οικονομία και με αναπόσπαστο μέρος των διακοπών την «τεχνολογία» (κινητό/τάμπλετ)!
Δείτε όλη την παρουσίαση της Έρευνας Profiles από την Focus Bari | YouGov σχετικά με τις συνήθειες και απόψεις των Ελλήνων για Ταξίδια & Διακοπές εδώ
Παρ’ ότι οι Έλληνες έρχονται τρίτοι στην Ευρώπη στην καθημερινή χρήση του αυτοκινήτου, η μεγάλη πλειονότητα προτίθεται να μειώσει/έχει ήδη στραφεί σε εναλλακτικούς τρόπους μετακίνησης, με τα πόδια, με τα ΜΜΜ, αλλά και με χρήση ποικιλίας δικύκλων. Δείτε τα αποτελέσματα εδώ
Η χρήση του internet είναι πλέον καθολική στην Ελλάδα, καθώς τα δύο τελευταία χρόνια του covid / lockdowns πυροδότησαν την διαδικτυακή ζωή και στην “silver age” των 65-74 χρόνων!
Δείτε την νέα έκδοση της Focus on Tech Life Tips εδώ
Πώς αντιμετωπίζουν οι Έλληνες τις διαφημίσεις στην σύγχρονη εποχή; Τι θέλουν να βλέπουν στις διαφημίσεις και πόσο ασχολούνται μαζί τους; Ποιες διαφημίσεις προσέχουν, ποιες τους αρέσουν, και τι θα ήθελαν να βλέπουν στις διαφημίσεις; Δείτε όλη την παρουσίαση από την έρευνα Profiles από την Focus Bari | YouGov εδώ
Μεγάλες περικοπές, οικονομία ακόμα και στα πιο βασικά είδη κάνουν οι Έλληνες εν όψει της υπερβολικής ακρίβειας στις τιμές του ρεύματος, πετρελαίου, ειδών σουπερμάρκετ και τροφίμων. Οι 7 στους 10 μειώνουν τις καταναλώσεις γιατί δεν επαρκεί το εισόδημά τους, ενώ οι 3 στους 10 το κάνουν προληπτικά/από φόβο για τα χειρότερα!
Δείτε όλη την παρουσίαση της Πανελλαδικής Έρευνας για την ακρίβεια εδώ
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αποτελούν το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας κατά την άποψη των Ελλήνων οδηγών. Σύμφωνα με τις τελευταίες τάσεις που αποκαλύπτονται από την Έρευνα Profiles από την Focus Bari | YouGov, η ασφάλεια, η οικονομία και η καταλληλότητα ενός αυτοκινήτου για όλη την οικογένεια αποτελούν τα βασικά κριτήρια επιλογής ενός μοντέλου.
Δείτε όλη την παρουσίαση της έρευνας εδώ
Μάθετε περισσότερα για την έρευνα Profiles εδώ
Πανδημία & ακρίβεια διαμορφώνουν νέες τάσεις στα ψώνια/αγορές: ένας στους δύο Έλληνες αγοράζουν μεταχειρισμένα είδη/δεύτερο χέρι, ενώ οι οκτώ στους δέκα αναζητούν ειδικές προσφορές και αξιοποιούν όλες τις μορφές εκπτώσεων και προνομίων πιστότητας που προσφέρουν οι επιχειρήσεις για να ενθαρρύνουν την πιστότητα των καταναλωτών τους.
Δείτε όλη την παρουσίαση της έρευνας εδώ
Μάθετε περισσότερα για την έρευνα Profiles εδώ
Τα εξαιρετικά ενδιαφέροντα αποτελέσματα της φετινής Έρευνας Ικανοποίησης Εργαζομένων που πραγματοποιήθηκε τον Δεκέμβριο του 2021 σε 1841 εργαζομένους του ιδιωτικού τομέα, με συνεργασία Edenred-Focus Bari-ΣΔΑΔΕ, παρουσίασε η Άννα Καραδημητρίου, CCXP, Αντιπρόεδρος της Focus Bari στο συνέδριο The Future of Work. Σύμφωνα με την έρευνα, της οποίας το πρώτο «κύμα» είχε διεξαχθεί ακριβώς πριν την έναρξη της πανδημίας το φθινόπωρο του 2019 :
- Η αλλαγή στο μοντέλο εργασίας/χώρο εργασίας των εργαζομένων «ήρθε για να μείνει» σε κάποια μορφή και στο μέλλον
- Οι εργαζόμενοι στην πλειοψηφία τους δηλώνουν ευχαριστημένοι από τον τρόπο που η επιχείρησή τους χειρίστηκε την πανδημία, αλλά και συνολικά αρκετά ικανοποιημένοι από την δουλειά τους, σε αντίστοιχα επίπεδα με το 2019.
- Στις βασικές παροχές που εκτιμούν οι εργαζόμενοι βρίσκονται στις πρώτες θέσεις οι διατακτικές εστίασης, τα ασφαλιστικά προγράμματα περίθαλψης και συνταξιοδότησης και οι έξτρα παροχές υγείας
Δείτε τα αποτελέσματα της έρευνας εδώ