Τάσεις
Παρά την άρση των μέτρων Covid ο περισσότερος κόσμος προτιμά διακοπές στη χώρα του, ειδικά οι Νοτιοευρωπαίοι. Οι Έλληνες θα πάνε σχεδόν όλοι φέτος διακοπές, με προτίμηση σε κάποια παραλία, με κριτήριο την οικονομία και με αναπόσπαστο μέρος των διακοπών την «τεχνολογία» (κινητό/τάμπλετ)!
Δείτε όλη την παρουσίαση της Έρευνας Profiles από την Focus Bari | YouGov σχετικά με τις συνήθειες και απόψεις των Ελλήνων για Ταξίδια & Διακοπές εδώ
Παρ’ ότι οι Έλληνες έρχονται τρίτοι στην Ευρώπη στην καθημερινή χρήση του αυτοκινήτου, η μεγάλη πλειονότητα προτίθεται να μειώσει/έχει ήδη στραφεί σε εναλλακτικούς τρόπους μετακίνησης, με τα πόδια, με τα ΜΜΜ, αλλά και με χρήση ποικιλίας δικύκλων. Δείτε τα αποτελέσματα εδώ
Η χρήση του internet είναι πλέον καθολική στην Ελλάδα, καθώς τα δύο τελευταία χρόνια του covid / lockdowns πυροδότησαν την διαδικτυακή ζωή και στην “silver age” των 65-74 χρόνων!
Δείτε την νέα έκδοση της Focus on Tech Life Tips εδώ
Πώς αντιμετωπίζουν οι Έλληνες τις διαφημίσεις στην σύγχρονη εποχή; Τι θέλουν να βλέπουν στις διαφημίσεις και πόσο ασχολούνται μαζί τους; Ποιες διαφημίσεις προσέχουν, ποιες τους αρέσουν, και τι θα ήθελαν να βλέπουν στις διαφημίσεις; Δείτε όλη την παρουσίαση από την έρευνα Profiles από την Focus Bari | YouGov εδώ
Μεγάλες περικοπές, οικονομία ακόμα και στα πιο βασικά είδη κάνουν οι Έλληνες εν όψει της υπερβολικής ακρίβειας στις τιμές του ρεύματος, πετρελαίου, ειδών σουπερμάρκετ και τροφίμων. Οι 7 στους 10 μειώνουν τις καταναλώσεις γιατί δεν επαρκεί το εισόδημά τους, ενώ οι 3 στους 10 το κάνουν προληπτικά/από φόβο για τα χειρότερα!
Δείτε όλη την παρουσίαση της Πανελλαδικής Έρευνας για την ακρίβεια εδώ
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αποτελούν το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας κατά την άποψη των Ελλήνων οδηγών. Σύμφωνα με τις τελευταίες τάσεις που αποκαλύπτονται από την Έρευνα Profiles από την Focus Bari | YouGov, η ασφάλεια, η οικονομία και η καταλληλότητα ενός αυτοκινήτου για όλη την οικογένεια αποτελούν τα βασικά κριτήρια επιλογής ενός μοντέλου.
Δείτε όλη την παρουσίαση της έρευνας εδώ
Μάθετε περισσότερα για την έρευνα Profiles εδώ
Πανδημία & ακρίβεια διαμορφώνουν νέες τάσεις στα ψώνια/αγορές: ένας στους δύο Έλληνες αγοράζουν μεταχειρισμένα είδη/δεύτερο χέρι, ενώ οι οκτώ στους δέκα αναζητούν ειδικές προσφορές και αξιοποιούν όλες τις μορφές εκπτώσεων και προνομίων πιστότητας που προσφέρουν οι επιχειρήσεις για να ενθαρρύνουν την πιστότητα των καταναλωτών τους.
Δείτε όλη την παρουσίαση της έρευνας εδώ
Μάθετε περισσότερα για την έρευνα Profiles εδώ
Τα εξαιρετικά ενδιαφέροντα αποτελέσματα της φετινής Έρευνας Ικανοποίησης Εργαζομένων που πραγματοποιήθηκε τον Δεκέμβριο του 2021 σε 1841 εργαζομένους του ιδιωτικού τομέα, με συνεργασία Edenred-Focus Bari-ΣΔΑΔΕ, παρουσίασε η Άννα Καραδημητρίου, CCXP, Αντιπρόεδρος της Focus Bari στο συνέδριο The Future of Work. Σύμφωνα με την έρευνα, της οποίας το πρώτο «κύμα» είχε διεξαχθεί ακριβώς πριν την έναρξη της πανδημίας το φθινόπωρο του 2019 :
- Η αλλαγή στο μοντέλο εργασίας/χώρο εργασίας των εργαζομένων «ήρθε για να μείνει» σε κάποια μορφή και στο μέλλον
- Οι εργαζόμενοι στην πλειοψηφία τους δηλώνουν ευχαριστημένοι από τον τρόπο που η επιχείρησή τους χειρίστηκε την πανδημία, αλλά και συνολικά αρκετά ικανοποιημένοι από την δουλειά τους, σε αντίστοιχα επίπεδα με το 2019.
- Στις βασικές παροχές που εκτιμούν οι εργαζόμενοι βρίσκονται στις πρώτες θέσεις οι διατακτικές εστίασης, τα ασφαλιστικά προγράμματα περίθαλψης και συνταξιοδότησης και οι έξτρα παροχές υγείας
Δείτε τα αποτελέσματα της έρευνας εδώ
Πάνω από ένας στους δύο Έλληνες έχουν κατεβάσει ad blocker στο browser τους ή στο κινητό τους, και η αναλογία αυτή φτάνει σε δύο στους τρεις στις νεαρές ηλικίες! Οι κύριοι λόγοι είναι η αποφυγή των ενοχλητικών/καταπιεστικών διαφημίσεων, η προστασία από ιούς/malwares και αύξηση της ασφάλειας πλοήγησης.
Δείτε όλη την παρουσίαση της έρευνας εδώ
Μάθετε περισσότερα για την έρευνα Profiles εδώ
«Το Χαμόγελο του Παιδιού», ως ευρωπαϊκά αναγνωρισμένο «Εθνικό Κέντρο ενάντια στην ενδοσχολική βία και τον εκφοβισμό» ανακοίνωσε την Τετάρτη 9 Μαρτίου σε διαδικτυακή εκδήλωση την έναρξη ετήσιας πανελλαδικής εκστρατείας με τίτλο «Μίλα Τώρα» για το φαινόμενο της Ενδοσχολικής Βίας και του Εκφοβισμού / Bullying. Στο πλαίσιο αυτής της πρωτοβουλίας, η Focus Bari διενέργησε χορηγικά πανελλαδική έρευνα σε δείγμα 1.000 ατόμων 16-64 ετών σχετικά με τις απόψεις και τις εμπειρίες του ελληνικού κοινού πάνω στο φαινόμενο του εκφοβισμού στις νεαρές ηλικίες. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι:
- Οκτώ στους δέκα Έλληνες θεωρούν την λεκτική επίθεση και τον συναισθηματικό εκβιασμό τις πιο διαδεδομένες μορφές bullying.
- Έξη στους δέκα Έλληνες έχουν δεχθεί προσωπικά bullying στην παιδική/εφηβική τους ηλικία, με το φαινόμενο να παρουσιάζει ίδια αναλογία σε άντρες και γυναίκες
- Κύριοι χώροι όπου συμβαίνει το bullying είναι οι χώροι εκπαίδευσης / σχολεία
- Το bullying ασκείται κατά κύριο λόγο από συνομήλικους, με βασική αφορμή την ανάγκη τους να ξεχωρίσουν, να «κάνουν πλάκα», να μιμηθούν κάποιους άλλους, αλλά και από συναισθήματα κατωτερότητας!
- Όταν δέχεται bullying, ένα παιδί αισθάνεται φόβο, απελπισία/απόγνωση, αλλά και ντροπή, δυστυχία και ενοχές
- Δυστυχώς, η πλειονότητα των παιδιών που δέχονται bullying δεν μιλούν γι’ αυτό, ούτε ζητούν βοήθεια από κανέναν, ενώ…
- Η μειονότητα των παιδιών που ζητούν βοήθεια, απευθύνονται κυρίως στους γονείς τους, και σε ελάχιστο βαθμό σε κάποιο επίσημο θεσμό.
Δείτε όλη την παρουσίαση της έρευνας εδώ