To BrandIndex μετρά σε καθημερινή βάση τις απόψεις και στάσεις του κοινού για εκατοντάδες αγορές και χιλιάδες μάρκες σε όλο τον κόσμο. Η συνδρομητική έρευνα brand tracking της YouGov σας βοηθάει να μετράτε την υγεία του brand σας, να παρακολουθείτε την ανάπτυξή του και να παρακολουθείτε τις διαφημιστικές σας καμπάνιες για να διαμορφώνεται ανταγωνιστική στρατηγική.
Μετρώντας στην Ελλάδα brands ήδη από το 2020 σε διάφορους κλάδους και έχοντας πρόσβαση σε νέα στοιχεία κάθε εβδομάδα αλλά και σε ιστορικά δεδομένα από την έναρξη των μετρήσεων, μπορείτε να σχεδιάσετε στρατηγική για την ανάπτυξη του brand σας μέσα από 16 καίρια brand health metrics ως KPIs. Σας βοηθά να αναλύσετε και να συγκρίνετε την επιτυχία σας σε σχέση με τους στόχους σας, τους ανταγωνιστές σας και ολόκληρη την αγορά σας.
Είναι μια στρατηγική συνεργασία μεταξύ της Focus Bari—ηγετική εταιρία στον χώρο της έρευνας αγοράς–και της Optimal—ηγετική εταιρία στον κλάδο του HR και της συμβουλευτικής επιχειρήσεων. Οι δύο εταιρίες δημιούργησαν από κοινού το Neuromizer, για να λανσάρουν μια πρωτοποριακή μεθοδολογία στην Έρευνα Αγοράς/Καταναλωτή.
Η Focus Bari διαθέτει το ερευνητικό εργαλείο Neuromizer στην ελληνική αγορά, συνδυάζοντας την πολύχρονη εμπειρία και τεχνογνωσία της στην μελέτη της ανθρώπινης συμπεριφοράς για την καθοδήγηση των επιχειρηματικών αποφάσεων που έρχεται να υποστηρίξει μέσα από κάθε project.
Από το ξεκίνημά της η Focus Bari παρακολουθεί όλες τις σημαντικές εξελίξεις στην ελληνική αγορά & κοινωνία: το 1933 ξεκίνησε η μέτρηση της Κινητής Τηλεφωνίας, το 1995 η συστηματική παρακολούθηση της σχέσης των Ελλήνων με το internet και την τεχνολογία, ενώ η διείσδυση της ευρυζωνικότητας και τα μερίδια των παρόχων «φωτογραφίζονται» σε τακτική βάση από το 2008.
Μια έρευνα σε τακτική βάση, που φωτογραφίζει με ακρίβεια τις εμπειρίες πελάτη των Ελλήνων καταναλωτών, σε μια πλειάδα κλάδων και αγορών, καλύπτοντας όλα τα σημεία επαφής των οργανισμών με τους πελάτες τους. Τα CX Stories της Focus Bari αφουγκράζονται συστηματικά τις ανάγκες και τα ζητούμενα των πελατών, όπως εκείνοι τα εκφράζουν αυθόρμητα μέσα από τις πραγματικές τους εμπειρίες, δίνοντας πλούσια «τροφή για σκέψη & δράση» σε εταιρίες και οργανισμούς.
Στην εποχή μας, όλο και περισσότερες μάρκες εμπιστεύονται τους social media influencers για να διαφημίσουν και να προωθήσουν τα προϊόντα τους. Ενώ υπάρχουν βασικά αριθμητικά στοιχεία/analytics για τους περισσότερους influencers, πώς μπορεί κανείς να γνωρίζει αν ταιριάζουν με την διαφημιζόμενη μάρκα, ή ποια μπορεί να είναι η δύναμη επιρροής και πειστικότητας που έχουν στο κοινό της μάρκας;
Από το ξεκίνημά της η Focus Bari έγινε συνώνυμη με την αξιοπιστία στον κλάδο των Ερευνών ΜΜΕ, που για 30+ χρόνια έχουν αποτελέσει το «νόμισμα» της διαφημιστικής αγοράς. Είναι μια επιτυχία που απορρέει από την στρατηγική επιλογή μας, την πρωτοβουλία, την επένδυση και την συνεχή εξέλιξη στον συγκεκριμένο εξειδικευμένο κλάδο.
President/CEO, Future Thinking France, Iris President