focusbari

ΦΩΤΟ
Συναισθήματα, Απόψεις & Social Media: H Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου στην Ελλάδα

Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου: Προσωπικές Στιγμές Αγάπης και Χαλάρωσης για τους Έλληνες!

Νέα Πανελλαδική Έρευνα από την Focus Bari:

Η Focus Bari, με στόχο να αποτυπώσει τις στάσεις και τις διαθέσεις των Ελλήνων για τη Γιορτή των Ερωτευμένων, πραγματοποίησε νέα Πανελλαδική Έρευνα με θέμα: «Συναισθήματα, Απόψεις & Social Media: H Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου στην Ελλάδα». Τα αποτελέσματα αποκαλύπτουν ενδιαφέροντα ευρήματα και διαφοροποιήσεις ανά δημογραφικές ομάδες κοινού. Συγκεκριμένα:

– Η γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου προκαλεί συναισθήματα για πολλούς, αλλά για δύο στους τρεις Έλληνες είναι απλά άλλη μια μέρα.
Ένας στους τρεις γιορτάζει με ρομαντικό δείπνο ή χαλαρές στιγμές στο σπίτι, ενώ οι περισσότεροι πιστεύουν ότι η αγάπη πρέπει να είναι καθημερινή γιορτή.
Περίπου τρεις στους πέντε Έλληνες σκοπεύουν να ξοδέψουν κατά μέσο όρο 30,57€ για τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου.
– Η “τέλεια μέρα” για τους περισσότερους Έλληνες υπάρχει και περιλαμβάνει αποφόρτιση και ξεγνοιασιά, καθώς και αυθορμητισμό.
Η πλειοψηφία των χρηστών στα social media απολαμβάνει τις δημοσιεύσεις με τα χιουμοριστικά memes για την αγάπη και τους singles, ενώ οι επιτηδευμένες αναρτήσεις για το ιδανικό και το ξεχωριστό προκαλούν δυσφορία.

Δείτε όλη την έρευνα εδώ

Μαρκάροντας το κουτί και δίνοντας τα στοιχεία επικοινωνίας σας, αναγνωρίζετε ότι έχετε διαβάσει την Πολιτική Απορρήτου – GDPR και δίνετε τη συγκατάθεσή σας για να λαμβάνετε επικοινωνία σχετικά με την δραστηριότητα της Focus Bari, υπηρεσίες/προϊόντα και εκδηλώσεις που ίσως σας ενδιαφέρουν. Ωστόσο, αν αλλάξετε γνώμη, μπορείτε να απεγγραφείτε ανά πάσα στιγμή από την επικοινωνία μας, ακολουθώντας τις οδηγίες που θα βρείτε μέσα στα email που λαμβάνετε από εμάς.
By clicking the button and sharing your contact information with us, you acknowledge that you have read our Personal data policy - GDPR and that you consent to receiving communications about Focus Bari’s business, products/services, and events that may be of interest to you. However, if you ever change your mind, you can unsubscribe from our communications by following the instructions within the email that you receive from us.