H Ξένια Κούρτογλου Keynote Speaker στο e-commerce
Στη νέα εποχή του εμπορίου και του marketing, όλα συγκλίνουν σε έναν κοινό προορισμό: τον Καταναλωτή. Το ταξίδι είναι πολυδιάστατο και διαρκώς εξελισσόμενο, με αφετηρία τα φυσικά καταστήματα και κορυφή το ψηφιακό οικοσύστημα που πλέον καθορίζει τις τάσεις, τη συμπεριφορά και τις προσδοκίες του κοινού. To φετινό συνέδριο για το e-commerce άνοιξε η Ξένια Κούρτογλου, που παρουσίασε την εξέλιξη του ηλεκτρονικού εμπορίου για τους Έλληνες καταναλωτές από το 2000 ως σήμερα, περιγράφοντας τις συνήθειες, προτιμήσεις και προσδοκίες από την πολύπλοκη αυτή αγορά. Την παρουσίασή της έκλεισε με αυθεντικές αφηγήσεις εμπειρίες των Ελλήνων καταναλωτών από τα ηλεκτρονικά καταστήματα, όπως αυτές προκύπτουν από την σταθερή έρευνα Focus Bari CX Stories από το 2017, τονίζοντας πώς οι θετικές εμπειρίες επιβραβεύουν τις καλές προσπάθειες, ενώ οι αρνητικές εμπειρίες δίνουν στις επιχειρήσεις τροφή για βελτίωση.

Δείτε όλη την παρουσίαση της Ξένιας Κούρτογλου εδώ