Με τεράστια επιτυχία και ενδιαφέρονν απ’ όλη την αγορά του e-commerce που ήρθαν από όλη την Ελλάδα για να συναντηθούν και να παρακολουθήσουν τους κορυφαίους της αγοράς διοργανώθηκε από την Boussias Communications το e-commerce summit στο Costa Navarino. Η Ξένια Κούρτογλου ήταν προσκεκλημένη Keynote Speaker με τίτλο της Ομιλίας της “Discovering the e-shopper” όπου περιέγραψε αναλυτικά τους τρόπους που οι Έλληνες καταναλωτές ψωνίζουν, εναλλάσσοντας την διάδρασή τους με το λιανεμπόριο online και offline παράλληλα, και καταλήγοντας στο συμπέρασμα πως «δεν υπάρχει ο e-shopper, υπάρχει μόνο ο “shopper”, τονίζοντας την τεράστια ανάγκη και προσδοκία του κοινού οι επιχειρήσεις λιανεμπορίου να τους εξυπηρετούν παράλληλα και ταυτόχρονα και από τα δύο «κανάλια» χωρίς διαχωρισμό! Μέσα από πλούτο στοιχείων ερευνών, η ομιλήτρια τεκμηρίωσε την τοποθέτησή της, κλείνοντας με πολύτιμα tips που βοηθούν το λιανεμπόριο να υιοθετήσει εκείνες τις στρατηγικές που βοηθούν στην βελτίωση της εμπειρίας πελάτη που προσφέρουν και στην κατ’ επέκταση ανάπτυξη των πωλήσεών τους. Στην συνέχεια, η Ξένια Κούρτογλου συντόνισε ένα πάνελ με κορυφαίους εκπροσώπους του e-commerce στην Ελλάδα, από ειδικούς των μεγάλων τοπικών και διεθνών οργανισμών που δραστηριοποιούνται στο ηλεκτρονικό εμπόριο, όπως το Πλαίσιο, το Spitishop, η L’ Oreal, η Mastercard.
Δείτε την παρουσίαση της Ξένιας Κούρτογλου εδώ