Η Ξένια Κούρτογλου της Focus Bari παρουσιάζει στο The BIG P του TOTAL BUSINESS
Με τεράστια επιτυχία και αθρόα συμμετοχή εκπροσώπων και στελεχών εταιριών απ’ όλους τους κλάδους του business και της επικοινωνίας, ολοκληρώθηκε στο Ωδείο Αθηνών στις 16 Μαίου το πρώτο συνέδριο του Total Business, με τίτλο «The BIG P» υπογραμμίζοντας ότι η μεγάλη εικόνα αφορά την οπτική του μέλλοντος που διαμορφώνουμε όλοι μαζί. Η Focus Bari, με στόχο να αποτυπώσει τις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών προς τις επιχειρήσεις του μέλλοντος, πραγματοποίησε έρευνα, για λογαριασμό του ΤΟΤΑL BUSINESS με τίτλο: «(Re)Defined: Τι περιμένουν οι Έλληνες από τις επιχειρήσεις του μέλλοντος».
Τα αποτελέσματα της έρευνας παρουσίασε η Ξένια Κούρτογλου αποκαλύπτοντας τα μηνύματα των καταναλωτών προς τις επιχειρήσεις, γύρω από επτά βασικούς πυλώνες της νέας επιχειρηματικότητας, και συγκεκριμένα τόνισε :
- Φωνή με ουσία: Οι πολίτες θέλουν οι επιχειρήσεις να συμμετέχουν ενεργά στις κοινωνικοπολιτικές προκλήσεις, απαλλαγμένες από σκοπιμότητες.
- Ηθική & Διαφάνεια ως προϋπόθεση εμπιστοσύνης: Η κοινωνία απαιτεί από τις επιχειρήσεις του μέλλοντος, ειλικρίνεια, ηθικές αξίες και πρακτική κοινωνική ευθύνη: ευκαιρίες απασχόλησης, συμπερίληψη και λογοδοσία.
- Η Τεχνολογία δεν είναι αρκετή: Η εμπειρία του πελάτη, η ψυχική υγεία των εργαζομένων και η συμπερίληψη τοποθετούνται στο κέντρο της επιχειρηματικής αξιολόγησης.
- Η Καινοτομία μονόδρομος: Οι πολίτες υποστηρίζουν την καινοτομία, ζητώντας παράλληλα να διατηρηθεί η ανθρώπινη επαφή και η στήριξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων.
- Η Gen Z : μην δημιουργείτε για την νέα γενιά, δημιουργείστε μαζί της
- Επικέντρωση στον ανθρώπινο παράγοντα : με ουσιαστική στήριξη, ενδυνάμωση και φροντίδα προς τους εργαζόμενους, για διπλάσια απόδοση!
Δείτε όλη την παρουσίαση της έρευνας εδώ