8η Ημερίδα ΕΙΕΠ στο Ηράκλειο Κρήτης
Η Ξένια Κούρτογλου για την Εμπειρία Πελάτη στην Εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης
Με μεγάλη επιτυχία και ιδιαίτερα θερμή ανταπόκριση από επιχειρηματίες και στελέχη της αγοράς πραγματοποιήθηκε στις 29 Απριλίου 2025 η 8η Ημερίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών, στο Ηράκλειο Κρήτης, υπό την Αιγίδα του Επιμελητηρίου Κρήτης. Η ημερίδα ξεκίνησε με χαιρετισμό του Αντιπροέδρου του ΕΙΕΠ και του Επιμελητηρίου Κρήτης, και άνοιξε με την κεντρική ομιλία της Ξένιας Κούρτογλου, η οποία προσέφερε στο κοινό μια εμπνευστική και επίκαιρη προσέγγιση στο θέμα της Εμπειρίας Πελάτη στην AI εποχή. Στην ομιλία της, η κα Κούρτογλου:
Ανέλυσε τις σύγχρονες κοινωνικές συνθήκες και πώς αυτές επηρεάζουν τις συμπεριφορές και τις προσδοκίες των καταναλωτών.
Τόνισε τη στρατηγική σημασία της θετικής εμπειρίας πελάτη για την επιτυχία κάθε επιχείρησης – ανεξαρτήτως μεγέθους ή κλάδου.
Παρουσίασε πολύτιμα ευρήματα για τη σχέση των Ελλήνων με την τεχνολογία και την Τεχνητή Νοημοσύνη.
Ανέδειξε το πώς η AI αλλάζει ριζικά τις προσδοκίες του κοινού στον τομέα της εξυπηρέτησης.
Μοιράστηκε πρακτικές συμβουλές και εφαρμόσιμα tips για το πώς μια επιχείρηση μπορεί να διαφοροποιηθεί ουσιαστικά, προσφέροντας συνεχώς αξία και βελτιώνοντας την εμπειρία των πελατών της.
Η παρουσίαση της Ξένιας Κούρτογλου αποτέλεσε σημείο αναφοράς για τη διοργάνωση και έδωσε τροφή για σκέψη αλλά και άμεση δράση σε όσους παρακολούθησαν την ημερίδα.
Δείτε όλη την παρουσίαση της έρευνας εδώ