Τελευταία Νέα
Την Τετάρτη 9 Νοεμβρίου, «Το Χαμόγελο του Παιδιού» γιόρτασε τα 27 χρόνια προσφοράς δίπλα σε κάθε παιδί και οικογένεια στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης.
Η Ξένια Κούρτογλου, ιδρύτρια της Focus Bari, παρουσίασε τα αποτελέσματα της πανελλαδικής έρευνας που υλοποίησε η εταιρεία χορηγικά για «Το Χαμόγελο του Παιδιού».
Δείτε την παρουσίαση της έρευνας εδώ
Στις 22 Σεπτεμβρίου του 2022, έλαβε χώρα στο ΟΤΕ Academy ένα ιδιαίτερα επιτυχημένο συνέδριο, με διοργάνωση από την Boussias Communications και την Mediarisk. Το συνέδριο είχε τίτλο «“Media: the New Creative» και άγγιξε σημαντικά και «καυτά» ερωτήματα που απασχολούν τα τελευταία χρόνια όλη την αγορά της επικοινωνίας. Το κεντρικό ερώτημα του συνεδρίου ήταν «Πώς μπορούμε να είμαστε ικανά αποτελεσματικοί μέσα στο σύγχρονο τοπίο των ΜΜΕ (παραδοσιακά και διαδικτυακά), πώς μπορούμε να διαχειριστούμε την ταχύτητα με την οποία αλλάζει καθημερινά αυτό το τοπίο, και με ποιους τρόπους πρέπει να μετράμε σήμερα την αποτελεσματικότητα της εμπορικής επικοινωνίας;»
Δείτε το άρθρο εδώ
Δείτε την συνοπτική παρουσίαση εδώ
Μάθετε περισσότερα για το BrandIndex εδώ
H Βαλέρια Τσάμη, επανεξελέγη Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του ΣΕΔΕΑ (Σύλλογος Εταιριών Δημοσκόπησης και Έρευνας Αγοράς) στην ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση των μελών του Συλλόγου της 26ης Ιανουαρίου 2022.
Μέλος του ΔΣ του ΣΕΔΕΑ από το 2003 και έχοντας στο ενεργητικό της τρεις συνεχείς θητείες ως αντιπρόεδρος ΔΣ (2014-2019) και μία θητεία ως Πρόεδρος ΔΣ (2020-2021) η επανεκλογή αυτή αποτελεί τιμή αλλά και δέσμευση για περαιτέρω δράσεις που θα συμβάλουν στην ενίσχυση τόσο του ΣΕΔΕΑ και των μελών του όσο και του κλάδου της έρευνας αγοράς στην Ελλάδα.
Μετά τη συγκρότησή του σε Σώμα, το νέο ΔΣ του ΣΕΔΕΑ έχει την εξής σύνθεση:
- Βαλέρια Τσάμη (FOCUS BARI AE) - Πρόεδρος
- Δημήτρης Α. Μαύρος (MRB HELLAS AE) – Αντιπρόεδρος
- Σοφία Τσιλιγιάννη (MARC AE) – Γενική Γραμματέας
- Άντζελα Σταθοπούλου (METRON ANALYSIS AE) - Ταμίας
- Λάμπρος Κατσανέβας (IPSOS-OPINION AE) – Μέλος
Αναπληρωματικό μέλος: Ντορίνα Φυντάνη (NIELSENIQ)
Δείτε περισσότερα για τις δράσεις του ΣΕΔΕΑ εδώ
Τα εξαιρετικά ενδιαφέροντα αποτελέσματα της φετινής Έρευνας Ικανοποίησης Εργαζομένων που πραγματοποιήθηκε τον Δεκέμβριο του 2021 σε 1841 εργαζομένους του ιδιωτικού τομέα, με συνεργασία Edenred-Focus Bari-ΣΔΑΔΕ, παρουσίασε η Άννα Καραδημητρίου, CCXP, Αντιπρόεδρος της Focus Bari στο συνέδριο The Future of Work. Σύμφωνα με την έρευνα, της οποίας το πρώτο «κύμα» είχε διεξαχθεί ακριβώς πριν την έναρξη της πανδημίας το φθινόπωρο του 2019 :
- Η αλλαγή στο μοντέλο εργασίας/χώρο εργασίας των εργαζομένων «ήρθε για να μείνει» σε κάποια μορφή και στο μέλλον
- Οι εργαζόμενοι στην πλειοψηφία τους δηλώνουν ευχαριστημένοι από τον τρόπο που η επιχείρησή τους χειρίστηκε την πανδημία, αλλά και συνολικά αρκετά ικανοποιημένοι από την δουλειά τους, σε αντίστοιχα επίπεδα με το 2019.
- Στις βασικές παροχές που εκτιμούν οι εργαζόμενοι βρίσκονται στις πρώτες θέσεις οι διατακτικές εστίασης, τα ασφαλιστικά προγράμματα περίθαλψης και συνταξιοδότησης και οι έξτρα παροχές υγείας
Δείτε τα αποτελέσματα της έρευνας εδώ
«Το Χαμόγελο του Παιδιού», ως ευρωπαϊκά αναγνωρισμένο «Εθνικό Κέντρο ενάντια στην ενδοσχολική βία και τον εκφοβισμό» ανακοίνωσε την Τετάρτη 9 Μαρτίου σε διαδικτυακή εκδήλωση την έναρξη ετήσιας πανελλαδικής εκστρατείας με τίτλο «Μίλα Τώρα» για το φαινόμενο της Ενδοσχολικής Βίας και του Εκφοβισμού / Bullying. Στο πλαίσιο αυτής της πρωτοβουλίας, η Focus Bari διενέργησε χορηγικά πανελλαδική έρευνα σε δείγμα 1.000 ατόμων 16-64 ετών σχετικά με τις απόψεις και τις εμπειρίες του ελληνικού κοινού πάνω στο φαινόμενο του εκφοβισμού στις νεαρές ηλικίες. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι:
- Οκτώ στους δέκα Έλληνες θεωρούν την λεκτική επίθεση και τον συναισθηματικό εκβιασμό τις πιο διαδεδομένες μορφές bullying.
- Έξη στους δέκα Έλληνες έχουν δεχθεί προσωπικά bullying στην παιδική/εφηβική τους ηλικία, με το φαινόμενο να παρουσιάζει ίδια αναλογία σε άντρες και γυναίκες
- Κύριοι χώροι όπου συμβαίνει το bullying είναι οι χώροι εκπαίδευσης / σχολεία
- Το bullying ασκείται κατά κύριο λόγο από συνομήλικους, με βασική αφορμή την ανάγκη τους να ξεχωρίσουν, να «κάνουν πλάκα», να μιμηθούν κάποιους άλλους, αλλά και από συναισθήματα κατωτερότητας!
- Όταν δέχεται bullying, ένα παιδί αισθάνεται φόβο, απελπισία/απόγνωση, αλλά και ντροπή, δυστυχία και ενοχές
- Δυστυχώς, η πλειονότητα των παιδιών που δέχονται bullying δεν μιλούν γι’ αυτό, ούτε ζητούν βοήθεια από κανέναν, ενώ…
- Η μειονότητα των παιδιών που ζητούν βοήθεια, απευθύνονται κυρίως στους γονείς τους, και σε ελάχιστο βαθμό σε κάποιο επίσημο θεσμό.
Δείτε όλη την παρουσίαση της έρευνας εδώ
Οι συνθήκες της πανδημίας που ξεκίνησαν πριν από δυο σχεδόν χρόνια έχουν φέρει δραματικές αλλαγές σε όλους τους τομείς της ζωής μας: εργασία, κοινωνικοποίηση, καθημερινότητα, ανθρώπινες σχέσεις, αλλά και στην σχέση με το ίδιο μας το σπίτι! Περνώντας πολύ περισσότερο χρόνο στο σπίτι, διαμορφώνοντας ειδικούς χώρους για τηλεργασία, σχεδόν όλοι οι Έλληνες «έζησαν» την μόνιμη κατοικία τους με καινούργιο τρόπο και είχαν την ευκαιρία να ασχοληθούν πολύ περισσότερο με τους χώρους της. Σύμφωνα με την τελευταία έρευνα που σχεδίασε και υλοποίησε η Focus Bari για το πρώτο Phygital Ετήσιο Συνέδριο DYI & Home Improvement που πραγματοποιήθηκε στις 1 και 2 Δεκεμβρίου 2021 στην Αθήνα:
- 95% των Ελλήνων έκαναν τουλάχιστον μια ενέργεια «ξεκαθαρίσματος» και αναδιαμόρφωσης του σπιτιού τους τον τελευταίο χρόνο.
- Οι 3 στους 4 έκαναν τουλάχιστον μια εργασία επισκευής ή βελτίωσης κάποιου χώρου, ενώ μια αντίστοιχη αναλογία προγραμματίζει να κάνει μια τέτοια ενέργεια μέσα στους επόμενους 12 μήνες.
- Συγκρίνοντας την πρόθεση που εκφράστηκε σε αντίστοιχη έρευνα της Focus Bari για το Συνέδριο του 2019 με τις εργασίες που έγιναν το 2020/21, διαπιστώνεται ότι…
- Τις χρονιές της πανδημίας, οι Έλληνες έκαναν πολύ περισσότερες εργασίες επισκευών / αναδιαμόρφωσης / βελτίωσης της κατοικίας τους απ’ ότι προγραμμάτιζαν, ...
- Με αποτέλεσμα όλη η αγορά του DIY/Home Improvement να παρουσιάζει αύξηση κατά την διάρκεια της πανδημίας.
Την παρουσίαση της Ξένιας Κούρτογλου, ιδρύτριας Focus Bari μπορείτε να βρείτε εδώ
Την Τρίτη 9 Νοεμβρίου «Το Χαμόγελο του Παιδιού» γιόρτασε τα 25 Χρόνια Προσφοράς δίπλα σε κάθε παιδί και οικογένεια στο Μέγαρο Μουσικής παρουσία της Α.Ε. Προέδρου της Δημοκρατίας.
Στην εκδήλωση επίσης παρέστησαν η Υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, κα Δόμνα Μιχαηλίδου, ως εκπρόσωπος της Προεδρίας της Ελληνικής Κυβέρνησης και η κα Μαρέβα Μητσοτάκη.
Η Ξένια Κούρτογλου, ιδρύτρια της Focus Bari, παρουσίασε τα ευρήματα έρευνας που υλοποίησε η εταιρία χορηγικά για «Το Χαμόγελο του Παιδιού», σχετικά με την γνώση και την εικόνα που έχει το ελληνικό κοινό για τον οργανισμό, καθώς και διεθνή ευρήματα σχετικά με την συνεισφορά των λαών 40 χωρών σε ΜΚΟ, με την Ελλάδα να έρχεται στην 15η θέση ανάμεσα σε 40 χώρες στον τομέα της προσφοράς.
Στην Ελλάδα, «Το Χαμόγελο του Παιδιού» το γνωρίζουν όλοι οι Έλληνες (92%), ενώ η μεγάλη πλειονότητα έχει θετική εντύπωση για το ουσιαστικό έργο που προσφέρει στην κοινωνία, αποτελώντας τον πιο αξιόπιστο μη κυβερνητικό φορέα στην χώρα μας, και ένας στους τρεις θα το επέλεγε αν ήταν να βοηθήσει μόνο ένα φορέα.
Δείτε όλη την παρουσίαση της έρευνας εδώ
Τα αποτελέσματα της μεγάλης πανελλαδικής έρευνας που διεξήγαγε η Focus Bari για την εικόνα που έχει το ελληνικό κοινό για τις φαρμακευτικές εταιρίες παρουσίασε η ιδρύτρια της εταιρίας, Ξένια Κούρτογλου, στο συνέδριο Reputation Pharma που διοργανώθηκε από την Reputation Unique ως phygital event, στις 3 Νοεμβρίου στην Αθήνα. Τα κυριότερα ευρήματα έδειξαν:
- Οι φαρμακευτικές εταιρίες έχουν σχετικά καλή εικόνα μεταξύ του ελληνικού κοινού, το οποίο αναγνωρίζει την συμβολή τους στην προστασία της υγείας και στην αντιμετώπιση των ασθενειών.
- Η εικόνα του κλάδου παρουσιάζεται σχετικά βελτιωμένη στην “covid” εποχή, παρά το «βαρύ» κλίμα που υπάρχει λόγω των καταστάσεων που συμβαίνουν την τελευταία διετία.
- Το κοινό αναγνωρίζει σε αρκετό βαθμό την συμβολή και συνεισφορά των φαρμακευτικών εταιριών στην αντιμετώπιση της πανδημίας.
- Τέλος, οι Ελληνικές φαρμακευτικές εταιρίες παρουσιάζουν αρκετά καλύτερη εικόνα έναντι των πολυεθνικών.
Δείτε όλη την παρουσίαση της έρευνας εδώ
Στις 28 & 29 Σεπτεμβρίου 2021 πραγματοποιήθηκε το διαδικτυακό συνέδριο E-business & Digital Marketing World της Infocom, καθώς “Every Business is e-business” στην εποχή μας. Πιστή στο ραντεβού με την συγκεκριμένη διοργάνωση εδώ και πολλά χρόνια, η Ξένια Κούρτογλου της Focus Bari παρουσίασε στην πρώτη ενότητα της πρώτης μέρας τις τελευταίες εξελίξεις στην σχέση των Ελλήνων με τον ψηφιακό κόσμο, επικεντρώνοντας στο e-commerce, αλλά και στην πορεία των μεγάλων «παικτών» του retail καθ’ όλη την διάρκεια των lockdowns της πανδημίας, τόσο των «αμιγώς digital», όσο και των «omnichannel big», μέσα από την BrandIndex των Focus Bari | YouGov.
Δείτε την παρουσίαση εδώ
Διαδικτυακά και με μεγάλη προσέλευση ολοκληρώθηκε με επιτυχία το 11ο Συνέδριο Mobile Connecting the World 5G της Smartpress στις 23 και 24 Ιουνίου 2021. Το συνέδριο προσέλκυσε μεγάλο ενδιαφέρον καθώς οι καλεσμένοι ομιλητές από το διεθνές προσκήνιο παρουσίασαν την τεχνολογία 5G τόσο από την πλευρά των παρόχων και των δικτύων, όσο και από την πλευρά της τεχνολογίας. Τις απόψεις των Ελλήνων καταναλωτών σε σύγκριση με αντίστοιχη έρευνα στην Αγγλία παρουσίασε η Ξένια Κούρτογλου της Focus Bari την Τετάρτη 23 Ιουνίου, φωτογραφίζοντας την αρκετά μεγάλη επιφυλακτικότητα των Ελλήνων πολιτών απέναντι στην νέα τεχνολογία, πράγμα που αντίστοιχα επηρεάζει και τις προθέσεις τους να αποκτήσουν συσκευή κινητού συμβατή με το 5G.
Δείτε την παρουσίαση εδώ