Τελευταία Νέα
Αβέβαιοι και Ανασφαλείς οι Έλληνες
για τη λειτουργία των ιδιωτικών Πανεπιστημίων στη χώρα μας!
- Νέα Πανελλαδική Έρευνα από την Focus Bari για τα Ιδιωτικά Πανεπιστήμια –
Σύμφωνα με νέα Πανελλαδική Έρευνα της Focus Bari, με θέμα:
«Οι Απόψεις & οι Προκλήσεις για τα ιδιωτικά Πανεπιστήμια στην Ελλάδα», διαπιστώνεται ότι:
- Διάχυτη ανασφάλεια των Ελλήνων, σχετικά με τη λειτουργία των ιδιωτικών Πανεπιστημίων στην Ελλάδα, αναδεικνύοντας την ανάγκη για ενημέρωση και διάλογο.
- Οι απόψεις διαφέρουν ανά γενιές: οι μεγαλύτεροι υποστηρίζουν τα ιδιωτικά εκπαιδευτικά ιδρύματα, οι 25-34 εκφράζουν αντίθεση, ενώ οι νεότεροι παραμένουν ουδέτεροι, δείχνοντας μια στάση αναμονής ή και σύγχυσης.
- Ο κυριότερος προβληματισμός των πολιτών για τα ιδιωτικά Πανεπιστήμια, αφορά στον ενδεχόμενο αποκλεισμό των οικονομικά αδύναμων από την ανώτατη εκπαίδευση με τη σταδιακή κατάργηση (ή και υποβίβαση) των Δημόσιων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων.
- Η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων συνεχίζει τη μόρφωσή τους μετά το Λύκειο, ενώ η αυξανόμενη συμμετοχή γυναικών στα ανώτερα- ανώτατα επίπεδα εκπαίδευσης, υποδηλώνει σημαντικές αλλαγές στο εκπαιδευτικό τοπίο.
Δείτε όλη την έρευνα εδώ
Η Ασφάλεια των ανηλίκων σε πρώτη Γραμμή:
Οι Έλληνες Απαιτούν Υπευθυνότητα, Καινοτομία και Συνεργασία!
Σύμφωνα με νέα Πανελλαδική Έρευνα της Focus Bari, με θέμα:
«Απόψεις & Προτάσεις των Ελλήνων για το Panic Button και την Προστασία Ανηλίκων», διαπιστώνεται ότι:
- Η πλειοψηφία των Ελλήνων εκφράζει συγκρατημένη υποστήριξη για την
επέκταση του Panic Button, αναγνωρίζοντας τη σημασία του στην πρόληψη και
ασφάλεια των ανηλίκων. - Eπιφυλάξεις για την επέκταση του μέτρου, εκφράζουν οι μισοί Έλληνες,
υπογραμμίζοντας την ανάγκη για σωστή εκπαίδευση και ενημέρωση ώστε να
διασφαλιστεί η υπεύθυνη χρήση του. - Η αποτελεσματικότητα του Panic Button εξαρτάται από την άμεση ενημέρωση &
ανταπόκριση των Αρχών και την εκπαίδευση των παιδιών και κηδεμόνων. - Η κοινή γνώμη αναγνωρίζει ως κύρια στηρίγματα ασφάλειας των παιδιών στους
δημόσιους χώρους, την αστυνομία, τα σχολεία και τις τοπικές αρχές. - Περίπου δύο στους τρεις Έλληνες πιστεύουν ότι οι ιδιωτικές επιχειρήσεις,
μπορούν να ενισχύσουν την προστασία των ανηλίκων μέσω χορηγιών για
ενημέρωση και πρόληψη.
Δείτε όλη την έρευνα εδώ
Πάνω από ένας στους δύο γονείς εκφράζει ανησυχία για την ασφάλεια των παιδιών του στο σχολικό περιβάλλον!
Σύμφωνα με νέα Πανελλαδική Έρευνα της Focus Bari, με θέμα: «Γονικές ανησυχίες στην Ελλάδα: Από την ασφάλεια έως τις σχολικές αγορές» , διαπιστώνεται ότι:
- Ψυχική ισορροπία & σχολικός εκφοβισμός αποτελούν τις κύριες έγνοιες των γονιών- πιο έντονα στις μαμάδες και στους γονείς παιδιών εφηβικής και προεφηβικής ηλικίας- στην έναρξη αυτής της σχολικής χρονιάς.
- Για τη νέα σχολική χρονιά, oι γονείς επιλέγουν σχολικά είδη κυρίως με βάση τις χαμηλές τιμές και τις προσφορές, λαμβάνοντας υπόψη τις προτιμήσεις των παιδιών τους, ενώ η ποιότητα και η αντοχή φαίνεται να έρχεται σε «δεύτερη μοίρα» εν όψει των σφιχτών οικονομικών στα ελληνικά νοικοκυριά
- Ο μέσος όρος εξόδων σε σχολικά είδη ανέρχεται στα 128€, με τις μεγαλύτερες ηλικίες γονιών να δαπανούν περισσότερα.
- Σχεδόν τρείς στους τέσσερις γονείς προτιμούν να αγοράζουν τα σχολικά είδη από φυσικά καταστήματα, ενώ μόλις το 7% να επιλέγει αποκλειστικά τις διαδικτυακές αγορές για τα συγκεκριμένα είδη.
- Οι γονείς προμηθεύτηκαν τον σχολικό εξοπλισμό, τόσο από γνωστές αλυσίδες καταστημάτων όσο και από τοπικά βιβλιοπωλεία, ενώ κάποιοι επέλεξαν και τα σούπερ μάρκετ.
Δείτε όλη την έρευνα εδώ
Σύμφωνα με τη νέα έκδοση της Focus on Tech Life της Focus Bari που διεξάγεται Πανελλαδικά συνεχώς από το 1995, παρατηρείται:
- Σημαντική άνοδος στη χρήση του διαδικτύου από άτομα ηλικίας 65-74 στην Ελλάδα.
- Οι Έλληνες δηλώνουν ότι αφιερώνουν περίπου 1,5 ώρα καθημερινά στα social media, τα οποία χρησιμοποιούν κυρίως για ψυχαγωγία και ενημέρωση , αλλά και για να διατηρούν ζωντανές τις σχέσεις τους με φίλους και συγγενείς.
- TikTok και Instagram σε απόλυτη κυριαρχία στους νέους ηλικίας 16-24, ενώ το Facebook παραμένει πιο δημοφιλές στις ηλικίες 35+.
- Το 65% των Ελλήνων δηλώνει ότι οι διαδικτυακές αγορές κάνουν τη ζωή τους πιο εύκολη.
- Δύο στους τρείς πολίτες έχουν κάνει online αγορές το τελευταίο εξάμηνο, ξοδεύοντας κατά μέσο όρο 976€.
- Οι άντρες επιλέγουν κυρίως ηλεκτρονικά είδη (33%) για αγορές από το διαδίκτυο, ενώ οι γυναίκες «σκορπούν» τα χρήματα τους σε ρούχα (49%).
- Οι χρεωστικές κάρτες και η αντικαταβολή είναι οι προτιμώμενοι τρόποι πληρωμής για τις online αγορές του κοινού.
Δείτε όλη την έρευνα εδώ
Στο πλαίσιο των πανελλαδικών δραστηριοτήτων του, το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών διοργάνωσε Ημερίδα στο Ηράκλειο Κρήτης με σκοπό την προώθηση της σημαντικότητας της Εμπειρίας Πελάτη για τις επιχειρήσεις. Η Ξένια Κούρτογλου, μίλησε για την Δύναμη της Εμπειρίας Πελάτη που αποτελεί κεντρική αποστολή για κάθε οργανισμό, παρουσιάζοντας στοιχεία από την ελληνική αγορά και την ελληνική κοινωνία, που εξοικειώνουν τις επιχειρήσεις με τα σύγχρονα καταναλωτικά ζητούμενα, νοοτροπία, συνήθειες, και προσδοκίες. Στην ομιλία της, η κ. Κούρτογλου τόνισε την συνεχώς αυξανόμενη σχέση των καταναλωτών με την τεχνολογία, και παρουσίασε στρατηγικές που βοηθούν όλους τους οργανισμούς να αναπτύσσουν κουλτούρα CX καθώς και πρακτικά βήματα για την συνεχή βελτίωση της εμπειρίας πελάτη που προσφέρουν.
Δείτε την ομιλία της Ξένιας Κούρτογλου εδώ
Στο Σεράφειο του Δήμου Αθηναίων διοργανώθηκε με μεγάλη επιτυχία το 2ο Συνέδριο Effective Dialogue από την Sympraxis. Σκοπός του Effective Dialogue είναι η υπέρβαση των ορίων του συμβατικού δημόσιου λόγου και η υπεράσπιση της αποτελεσματικής επικοινωνίας απέναντι στην αυξανόμενη παραπληροφόρηση, την πόλωση και την κλιματική κατάρρευση. Με φόντο έναν κόσμο που χρειάζεται επειγόντως βιώσιμες λύσεις, το συνέδριο φιλοδοξεί να επαναπροσδιορίσει τις παραμέτρους του διαλόγου, συγκεντρώνοντας ένα ευρύ φάσμα συμμετεχόντων από ποικίλους τομείς της κοινωνίας, ώστε να επαναπροσδιορίσουμε τελικά ως κοινωνία την πορεία προς ένα βιώσιμο και υπεύθυνο μέλλον. Σε πάνελ με θέμα «Πεποιθήσεις, Πρότυπα, Στερεότυπα» συμμετείχε ως καλεσμένη ομιλήτρια, μαζί με κορυφαίους του χώρου της επικοινωνίας, της τέχνης, του coaching, και της corporate οπτικής η Ξένια Κούρτογλου, ως κοινωνική ερευνήτρια με μακρόχρονη πείρα και ειδικός στην Ψυχική Ανθεκτικότητα. Στην τοποθέτησή της, η Ξένια Κούρτογλου αναφέρθηκε στην ανάγκη των πολιτών και των οργανισμών να καλλιεργήσουν και να αναπτύξουν σημαντικές «ανθρώπινες ποιότητες», soft skills και αυτοηγεσία, ώστε να μπορούν να αντιμετωπίσουν με επιτυχία τις συνεχείς αλλαγές της ζωής προσωπικά και επαγγελματικά.
Στο πλαίσιο των πανελλαδικών δραστηριοτήτων του, το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών διοργάνωσε Ημερίδα στο κέντρο Νόησις στην Θεσσαλονίκη στις 21 Μαίου 2024, με σκοπό την προώθηση της σημαντικότητας της Εμπειρίας Πελάτη για τις επιχειρήσεις. Η Ξένια Κούρτογλου, μίλησε για την Δύναμη της Εμπειρίας Πελάτη που αποτελεί κεντρική αποστολή για κάθε οργανισμό, παρουσιάζοντας στοιχεία από την ελληνική αγορά και την ελληνική κοινωνία, που εξοικειώνουν τις επιχειρήσεις με τα σύγχρονα καταναλωτικά ζητούμενα, νοοτροπία, συνήθειες, και προσδοκίες. Στην ομιλία της, η κ. Κούρτογλου τόνισε την συνεχώς αυξανόμενη σχέση των καταναλωτών με την τεχνολογία, και παρουσίασε στρατηγικές που βοηθούν όλους τους οργανισμούς να αναπτύσσουν κουλτούρα CX καθώς και πρακτικά βήματα για την συνεχή βελτίωση της εμπειρίας πελάτη που προσφέρουν.
Δείτε την ομιλία της Ξένιας Κούρτογλου εδώ
Στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων έλαβε χώρα το 1ο Συνέδριο & Έκθεση Καταστημάτων Οικοδομικών Υλικών που διοργανώθηκε από το Περιοδικό «Μαστορέματα» της εταιρίας Καρυδάκης. Η Ξένια Κούρτογλου ήταν προσκεκλημένη «εμπνευστική» ομιλήτρια, παρουσιάζοντας «Ματιές στην Σύγχρονη Ελληνική Κοινωνία», ώστε οι επιχειρήσεις να γνωρίζουν σφαιρικά τους δυνητικούς καταναλωτές τους, αναπτύσσοντας ενσυναίσθηση και ολοκληρωμένη εικόνα για το πού απευθύνονται με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Στην ομιλία της, η παρουσιάστρια ανέπτυξε διαφορετικές πτυχές από την καθημερινότητα, την νοοτροπία, τις συνήθειες και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν σήμερα οι Έλληνες πολίτες, δίνοντας πολύτιμα στοιχεία συνηθειών κατανάλωσης, προσδοκιών από τους οργανισμούς με τους οποίους συναλλάσσονται, θέματα που τους απασχολούν στο νοικοκυριό και στην οικογένεια, ενώ κορύφωσε με το χάσμα γενεών που διαπιστώνεται σήμερα στην κοινωνία, αλλά και στα εργασιακά περιβάλλοντα. Το κοινό ενθουσιάστηκε με την ομιλία της κ. Κούρτογλου, την οποία βρήκε εξαιρετικά ενδιαφέρουσα, χρήσιμη και πολύτιμή στην καθοδήγηση των στρατηγικών που βοηθούν τις επιχειρήσεις να αντιμετωπίζουν με επιτυχία τις συνεχείς αλλαγές που επιφέρουν οι σύγχρονες παγκόσμιες και τοπικές εξελίξεις.
Δείτε την παρουσίαση της Ξένιας Κούρτογλου εδώ
Με τεράστια επιτυχία και ενδιαφέρονν απ’ όλη την αγορά του e-commerce που ήρθαν από όλη την Ελλάδα για να συναντηθούν και να παρακολουθήσουν τους κορυφαίους της αγοράς διοργανώθηκε από την Boussias Communications το e-commerce summit στο Costa Navarino. Η Ξένια Κούρτογλου ήταν προσκεκλημένη Keynote Speaker με τίτλο της Ομιλίας της “Discovering the e-shopper” όπου περιέγραψε αναλυτικά τους τρόπους που οι Έλληνες καταναλωτές ψωνίζουν, εναλλάσσοντας την διάδρασή τους με το λιανεμπόριο online και offline παράλληλα, και καταλήγοντας στο συμπέρασμα πως «δεν υπάρχει ο e-shopper, υπάρχει μόνο ο “shopper”, τονίζοντας την τεράστια ανάγκη και προσδοκία του κοινού οι επιχειρήσεις λιανεμπορίου να τους εξυπηρετούν παράλληλα και ταυτόχρονα και από τα δύο «κανάλια» χωρίς διαχωρισμό! Μέσα από πλούτο στοιχείων ερευνών, η ομιλήτρια τεκμηρίωσε την τοποθέτησή της, κλείνοντας με πολύτιμα tips που βοηθούν το λιανεμπόριο να υιοθετήσει εκείνες τις στρατηγικές που βοηθούν στην βελτίωση της εμπειρίας πελάτη που προσφέρουν και στην κατ’ επέκταση ανάπτυξη των πωλήσεών τους. Στην συνέχεια, η Ξένια Κούρτογλου συντόνισε ένα πάνελ με κορυφαίους εκπροσώπους του e-commerce στην Ελλάδα, από ειδικούς των μεγάλων τοπικών και διεθνών οργανισμών που δραστηριοποιούνται στο ηλεκτρονικό εμπόριο, όπως το Πλαίσιο, το Spitishop, η L’ Oreal, η Mastercard.
Δείτε την παρουσίαση της Ξένιας Κούρτογλου εδώ
Με μεγάλη επιτυχία και παρουσία του Υπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης ολοκληρώθηκε το διήμερο Tech Experience Festival στην Πάτρα. Κορυφαίοι ομιλητές και επιστήμονες παρουσίασαν τις τοποθετήσεις τους για τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό, την εξέλιξη της τεχνολογίας και την ανάγκη ενημέρωσης και εξοικείωσης από το κοινό. Η Ξένια Κούρτογλου της Focus Bari παρουσίασε την σημερινή σχέση των Ελλήνων με την Τεχνολογία και τις προσδοκίες σχετικά με την Τεχνητή Νοημοσύνη, καθώς και την χρήση, σχέση και απόψεις για το Chat GPT.
Δείτε την παρουσίαση της Ξένιας Κούρτογλου εδώ