focusbari

photo
«Η Ελλάδα στην εποχή της ψηφιακής ωριμότητας με το 5G καταλύτη»

– Η νέα έκτακτη έκδοση της Focus on Tech Life Tips από την Focus Bari

Σύμφωνα με τη νέα έκδοση της Focus on Tech Life της Focus Bari που διεξάγεται Πανελλαδικά από το 1995, σε συνδυασμό με στοιχεία από ΥouGov profiles που παρακολουθεί τις τάσεις του κοινού σε σχέση με την χρήση της τεχνολογίας, παρατηρούνται τα εξής:

Πάνω από δύο στους τρείς Έλληνες δηλώνουν ότι το 5G βελτιώνει ουσιαστικά την ψηφιακή του καθημερινότητα, υποδηλώνοντας ταχύτητα, αξιοπιστία και νέες δυνατότητες.

Το διαδίκτυο αποτελεί πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας, με τους πολίτες να συμμετέχουν ενεργά σε κάθε γωνιά της χώρας — από την ενημέρωση και την ψυχαγωγία, έως τις αγορές και την επικοινωνία.

⦁ Το κοινό δείχνει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για θέματα γαστρονομίας, ψυχαγωγίας και υγείας, μετατρέποντας το διαδίκτυο σε καθρέφτη, και αρωγό των ενδιαφερόντων του.

Η οnline αγορά έχει γίνει πλέον συνήθεια ζωής — 7 στους 10 Έλληνες πραγματοποίησαν online αγορές τους τελευταίους 6 μήνες, επιβεβαιώνοντας μια εκρηκτική άνοδο σε σχέση με το 2019.

Οι νεότερες ηλικίες και οι γυναίκες καθορίζουν το ρυθμό της κοινωνικής δικτύωσης, κάνοντας τα social media τον κατεξοχήν χώρο έκφρασης, ενημέρωσης και επιρροής.

Δείτε όλη την έρευνα εδώ

 

Μαρκάροντας το κουτί και δίνοντας τα στοιχεία επικοινωνίας σας, αναγνωρίζετε ότι έχετε διαβάσει την Πολιτική Απορρήτου – GDPR και δίνετε τη συγκατάθεσή σας για να λαμβάνετε επικοινωνία σχετικά με την δραστηριότητα της Focus Bari, υπηρεσίες/προϊόντα και εκδηλώσεις που ίσως σας ενδιαφέρουν. Ωστόσο, αν αλλάξετε γνώμη, μπορείτε να απεγγραφείτε ανά πάσα στιγμή από την επικοινωνία μας, ακολουθώντας τις οδηγίες που θα βρείτε μέσα στα email που λαμβάνετε από εμάς.
By clicking the button and sharing your contact information with us, you acknowledge that you have read our Personal data policy - GDPR and that you consent to receiving communications about Focus Bari’s business, products/services, and events that may be of interest to you. However, if you ever change your mind, you can unsubscribe from our communications by following the instructions within the email that you receive from us.