
Νέα πανελλαδική έρευνα “Customer Experience Stories” από την Focus Bari
Η νέα πανελλαδική έρευνα «CX Stories: Η επόμενη εποχή – η δύναμη της εμπειρίας» της Focus Bari, που πραγματοποιείται κάθε Άνοιξη και Φθινόπωρο, αποτυπώνει αυθεντικές φωνές των Ελλήνων καταναλωτών, μέσα από πραγματικά περιστατικά καθημερινής εξυπηρέτησης. Συγκεκριμένα, στο part A, παρατηρείται:
- Oι εμπειρίες μοιράζονται και διαμορφώνουν τάσεις:
Τρεις στους τέσσερις Έλληνες διαβάζουν κριτικές πριν αγοράσουν, ενώ πάνω από επτά στους δέκα μοιράζονται τις εμπειρίες τους με φίλους ή στα social media.
Κάθε εμπειρία που αγγίζει τον πελάτη, αφήνει αποτύπωμα στην εικόνα της επιχείρησης/οργανισμού — θετικό ή αρνητικό.
- Ο άνθρωπος πίσω από την εξυπηρέτηση κάνει τη διαφορά.
Οργάνωση, αμεσότητα και ειλικρίνεια μετατρέπουν μια απλή συναλλαγή σε σχέση εμπιστοσύνης. Αντίθετα, η αδιαφορία και η ψυχρότητα διαβρώνουν τη σύνδεση και μειώνουν την πίστη του πελάτη.
- Το ψηφιακό περιβάλλον είναι το νέο «μέτωπο» της εμπειρίας.
Η online εξυπηρέτηση έχει πλέον ισότιμο ρόλο με τη φυσική.Οι πελάτες αναζητούν ανθρώπινη σύνδεση πίσω από την οθόνη με ταχύτητα – διαφάνεια και συνέπεια.
- Η εμπειρία είναι στρατηγική επένδυση — όχι απλώς λειτουργία.
Η θετική εξυπηρέτηση δεν είναι θέμα τύχης, αλλά κουλτούρας.Σε ένα υβριδικό περιβάλλον φυσικής και ψηφιακής εξυπηρέτησης, η συνέπεια, η υπευθυνότητα και η ανθρωπιά δεν αποτελούν πια «προσδοκία», αλλά πυρήνα εμπιστοσύνης και διαφοροποίησης.
Δείτε όλη την παρουσίαση της έρευνας “CX Stories” του Α wave 2025 εδώ