Με αθρόα προσέλευση στο ξενοδοχείο Sofitel διοργανώθηκε από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών το CEO Breakfast με κεντρική ομιλήτρια την Ξένια Κούρτογλου της Focus Bari. Η ομιλήτρια παρουσίασε αποκαλυπτικά ευρήματα ερευνών με αληθινές ιστορίες εμπειρίας πελάτη, τονίζοντας πως «Οι πελάτες μας είναι οι καθρέφτες μας» είναι ο τίτλος της ομιλίας μου σήμερα στο CEO Breakfast στο ΕΙΕΠ. Η εμπειρία πελάτη ως κεντρική αποστολή κάθε επιχείρησης είναι εκείνη που καθοδηγεί σωστές στρατηγικές, αποφάσεις, διαδικασίες και πάνω απ όλα εμπνέει και συσπειρωνει τις ομάδες των συνεργατών! Γιατί εδω είμαστε για να αφήσουμε σαν οργανισμοί ένα αποτύπωμα κάνοντας τον κόσμο και την ζωή του πελάτη μας καλύτερη! Και τα κέρδη της επιχείρησης είναι το αποτέλεσμα, όχι ο σκοπός!» Η Ξένια Κούρτογλου τεκμηρίωσε ολοκληρωμένα το πώς η εμπειρία του πελάτη μπορεί να οδηγήσει κάθε επιχείρηση σε απόλυτη ευημερία και οικονομική ευρωστία, και πώς κάθε οργανισμός μπορεί να καλύπτει όλες τις ανάγκες των πελατών της σε πρακτικό, κοινωνικό και ανθρώπινο επίπεδο, κρατώντας ψηλά το engagement των εργαζομένων της.
Δείτε την παρουσίαση της Ξένιας Κούρτογλου εδώ