ΤΙ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΜΕ
Υπηρεσίες & Λύσεις
Η Focus Bari έχει το μέγεθος, την ικανότητα και τους πόρους για διενέργεια ερευνών οπουδήποτε στον κόσμο με την επιλογή της ιδανικής μεθοδολογίας ανά περίπτωση. Χρησιμοποιούμε την έρευνα ως εργαλείο μας και προσφέρουμε τις πιο πρόσφατες ποιοτικές, ποσοτικές, υβριδικές και πολλαπλές μεθόδους έρευνας, οι οποίες συμπληρώνονται από ένα πλήρες φάσμα εργαλείων και τεχνικών ανάλυσης δεδομένων:
CATI (Computer Assisted Telephone Interviews) | CAPI/TAPI (Computer/Tablet Assisted Personal Interviews) | Online/CAWI (Computer Assisted Web Interviews) | Product Tests | Mystery shopping | Focus Groups (Online & Face2Face), In-depth Interviews (Online & Face2Face) | Online Communities | Ethnography | Workshops | Συμβουλευτική, Mentoring & Coaching
-
CATI
Τηλεφωνικές συνεντεύξεις με τη βοήθεια υπολογιστή -
CATI/TAPI
Τηλεφωνικές συνεντεύξεις με τη βοήθεια υπολογιστή -
Διαδικτυακός/CAWI
Τηλεφωνικές συνεντεύξεις με τη βοήθεια υπολογιστή - Δοκιμές προϊόντων
- Μυστικές αγορές
- Ομάδες εστίασης Online & Face2Face
- Συνεντεύξεις σε βάθος Διαδικτυακά και Face2Face
- Διαδικτυακές κοινότητες
- Εθνογραφία
- Εργαστήρια
- Συμβουλές επιχειρήσεων
- Ηγετικές ομάδες Συμβουλευτικής, Καθοδήγησης και Καθοδήγησης

Για να συνεισφέρουμε ουσιαστικά στην επιτυχία των πελατών μας , έχουμε αναπτύξει την ικανότητα να εστιαζόμαστε στα αποτελέσματα. Είμαστε μια εταιρεία έρευνας αγοράς που προσφέρει λύσεις για όλο το φάσμα των αναγκών των πελατών μας: από την end-to-end διεξαγωγή μιας έρευνας όσο έως τις συμβουλευτικές υπηρεσίες σε πλήθος τομέων, όπως:

Η Έρευνα Εταιρικής Εικόνας σχετίζεται με μια εταιρεία στο σύνολό της και τις αντιλήψεις που έχουν οι stakeholders γι’ αυτήν. Δίνει έμφαση στα δυνατά και αδύνατα σημεία της εταιρείας και περιλαμβάνει στοιχεία αξιολόγησης της τυπικής λειτουργίας της, καθώς και στοιχεία συναισθηματικής προσέγγισης.
Η κατανόηση των προσδοκιών των stakeholder της εταιρείας είναι κεντρικής σημασίας για τη δημιουργία και τη διατήρηση μιας υπεύθυνης και επιτυχημένης επιχείρησης.
Συνδυάζοντας πρωτογενή έρευνα, data analytics, στοιχεία από τις συνδρομητικές μας έρευνες ή/και υπηρεσίες με βάση το CX σας δίνουμε πολύτιμες πληροφορίες.


Η Έρευνα Γνώμης Εργαζομένων και Ανθρώπινου Δυναμικού δίνει πολύτιμη φωνή σε κάθε εργαζόμενο στην επιχείρησή σας. Αποκαλύπτονται οι αντιλήψεις των εργαζομένων σχετικά με: το brand σας, την ηγετική ομάδα και πιθανές μελλοντικές επιχειρηματικές αποφάσεις.
- Έργα T-NPS
- BI analysis & diagnostics
- Customer segmentation, profiling & mapping (analytics & research)
- Predictive analytics
- Ικανοποίηση Πελατών & μελέτες NPS μελέτες
- Συνδρομητική έρευνα CX Success Stories
- Χαρτογράφηση ταξιδιού πελατών
- Προγράμματα επιβράβευσης: σχεδιασμός & βελτιστοποίηση
- Συμβουλευτική
- Coaching και Mentoring
- Workshops
Το ιστορικό και η επένδυσή μας στο CX περιλαμβάνουν:
- 2018-CCXP, Πιστοποίηση από τη CXPA (Customer Experience Professional Association)
- 2017-Design Thinking Training από την Design Thinkers Academy UK
- 2016 – Πιστοποίηση NPS2 από τη Satmetrix®


Διαθέτουμε περισσότερα από 30 χρόνια εμπειρίας σε «Έρευνες Currency» για ραδιοφωνικά και έντυπα μέσα χρησιμοποιώντας διεθνώς καθιερωμένες μεθοδολογίες, τηρώντας τις αρχές των media currencies, παρέχοντας εργαλεία για την αξιολόγηση και προγραμματισμό των μέσων.