Η Ξένια Κούρτογλου Keynote Speaker για την Εμπειρία Πελάτη στην ΑΙ Εποχή
Με αθρόα προσέλευση από θεσμικούς εκπροσώπους και ηγέτες της τοπικής επιχειρηματικής κοινότητας διενεργήθηκε η 11η Ημερίδα Εξυπηρέτησης Πελατών του ΕΙΕΠ στην Θεσσαλονίκη στις 24 Σεπτεμβρίου στο ξενοδοχείο Electra Palace. Η Ξένια Κούρτογλου της Focus Bari ανέλυσε και τεκμηρίωσε την σημαντικότητα της εμπειρίας του πελάτη για κάθε επιχείρηση, και έδειξε αποκλειστικά στοιχεία έρευνας που καθοδηγούν τις επιχειρήσεις για το πώς να θέτουν την εμπειρία πελάτη ως κεντρική αποστολή της επιχείρησης. Επίσης, στην ομιλία της η Ξένια Κούρτογλου μοιράστηκε εξελικτικά στοιχεία για την σχέση των Ελλήνων με την Τεχνητή Νοημοσύνη και κατέληξε με επτά πολύτιμες συμβουλές για το πώς κάθε επιχείρηση μπορεί να χτίσει εκείνη την κουλτούρα, τις δομές, και τις διαδικασίες για να προσφέρει όλο και καλύτερη εμπειρία στους πελάτες της.

Δείτε την όλη την παρουσίαση εδώ