focusbari

11Η Ημερίδα Εξυπηρέτησης Πελατών στην Θεσσαλονίκη

Η Ξένια Κούρτογλου Keynote Speaker για την Εμπειρία Πελάτη στην ΑΙ Εποχή

Με αθρόα προσέλευση από θεσμικούς εκπροσώπους και ηγέτες της τοπικής επιχειρηματικής κοινότητας διενεργήθηκε η 11η Ημερίδα Εξυπηρέτησης Πελατών του ΕΙΕΠ στην Θεσσαλονίκη στις 24 Σεπτεμβρίου στο ξενοδοχείο Electra Palace.   Η Ξένια Κούρτογλου της Focus Bari ανέλυσε και τεκμηρίωσε την σημαντικότητα της εμπειρίας του πελάτη για κάθε επιχείρηση, και έδειξε αποκλειστικά στοιχεία έρευνας που καθοδηγούν τις επιχειρήσεις για το πώς να θέτουν την εμπειρία πελάτη ως κεντρική αποστολή  της επιχείρησης.  Επίσης, στην ομιλία της η Ξένια Κούρτογλου μοιράστηκε εξελικτικά στοιχεία για την σχέση των Ελλήνων με την Τεχνητή Νοημοσύνη και κατέληξε με επτά πολύτιμες συμβουλές για το πώς κάθε επιχείρηση μπορεί να χτίσει εκείνη την κουλτούρα, τις δομές, και τις διαδικασίες για να προσφέρει όλο και καλύτερη εμπειρία στους πελάτες της.

 

 

Δείτε την όλη την παρουσίαση εδώ

Μαρκάροντας το κουτί και δίνοντας τα στοιχεία επικοινωνίας σας, αναγνωρίζετε ότι έχετε διαβάσει την Πολιτική Απορρήτου – GDPR και δίνετε τη συγκατάθεσή σας για να λαμβάνετε επικοινωνία σχετικά με την δραστηριότητα της Focus Bari, υπηρεσίες/προϊόντα και εκδηλώσεις που ίσως σας ενδιαφέρουν. Ωστόσο, αν αλλάξετε γνώμη, μπορείτε να απεγγραφείτε ανά πάσα στιγμή από την επικοινωνία μας, ακολουθώντας τις οδηγίες που θα βρείτε μέσα στα email που λαμβάνετε από εμάς.
By clicking the button and sharing your contact information with us, you acknowledge that you have read our Personal data policy - GDPR and that you consent to receiving communications about Focus Bari’s business, products/services, and events that may be of interest to you. However, if you ever change your mind, you can unsubscribe from our communications by following the instructions within the email that you receive from us.