Στο πλαίσιο των πανελλαδικών δραστηριοτήτων του, το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών διοργάνωσε Ημερίδα στο Ηράκλειο Κρήτης με σκοπό την προώθηση της σημαντικότητας της Εμπειρίας Πελάτη για τις επιχειρήσεις. Η Ξένια Κούρτογλου, μίλησε για την Δύναμη της Εμπειρίας Πελάτη που αποτελεί κεντρική αποστολή για κάθε οργανισμό, παρουσιάζοντας στοιχεία από την ελληνική αγορά και την ελληνική κοινωνία, που εξοικειώνουν τις επιχειρήσεις με τα σύγχρονα καταναλωτικά ζητούμενα, νοοτροπία, συνήθειες, και προσδοκίες. Στην ομιλία της, η κ. Κούρτογλου τόνισε την συνεχώς αυξανόμενη σχέση των καταναλωτών με την τεχνολογία, και παρουσίασε στρατηγικές που βοηθούν όλους τους οργανισμούς να αναπτύσσουν κουλτούρα CX καθώς και πρακτικά βήματα για την συνεχή βελτίωση της εμπειρίας πελάτη που προσφέρουν.
Δείτε την ομιλία της Ξένιας Κούρτογλου εδώ