focusbari

PHOTO ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Οι Έλληνες αγκαλιάζουν την Τεχνητή Νοημοσύνη: Ευκαιρίες, Κίνδυνοι αλλά και Μεγάλες Προσδοκίες!

Οι Έλληνες αγκαλιάζουν την Τεχνητή Νοημοσύνη: Ευκαιρίες, Κίνδυνοι, αλλά και Μεγάλες Προσδοκίες!
– Νέα Πανελλαδική Έρευνα από την Focus Bari –

Η Focus Bari, παρακολουθώντας συστηματικά την σχέση και τις απόψεις των Ελλήνων σχετικά με την Τεχνητή Νοημοσύνη, διεξήγαγε νέα Πανελλαδική Έρευνα με θέμα: «Έλληνες και Τεχνητή Νοημοσύνη: Στάσεις & Αντίκτυπος», σύμφωνα με την οποία διαπιστώνεται ότι:

  • Ένας στους Δύο Έλληνες χρησιμοποιούν τουλάχιστον ένα εργαλείο Τεχνητής Νοημοσύνης με το ChatGPT να ξεχωρίζει ως το πιο δημοφιλές.
  • Η ΤΝ ανοίγει νέους επαγγελματικούς ορίζοντες για τους περισσότερους Έλληνες, ειδικά για τους χρήστες της, δίνοντας ώθηση σε δεξιότητες και ευκαιρίες.
  • Στον τομέα του e-commerce, η ΤΝ προβλέπεται να ενισχύσει τη λειτουργία των καταστημάτων και να βελτιώσει την εμπειρία του πελάτη, σύμφωνα με τις προσδοκίες των Ελλήνων.
  • Παρά τον ενθουσιασμό, η εξέλιξη της ΤΝ προκαλεί ανησυχία για την πιθανή απώλεια θέσεων εργασίας και την αυξημένη απειλή απάτης.
  • Η ανάγκη για αυστηρές ρυθμίσεις είναι καθολική, με πάνω από τρεις στους πέντε πολίτες να απαιτούν μέτρα προστασίας από κακόβουλες χρήσεις και παραπληροφόρηση.

Δείτε όλη την έρευνα εδώ

Μαρκάροντας το κουτί και δίνοντας τα στοιχεία επικοινωνίας σας, αναγνωρίζετε ότι έχετε διαβάσει την Πολιτική Απορρήτου – GDPR και δίνετε τη συγκατάθεσή σας για να λαμβάνετε επικοινωνία σχετικά με την δραστηριότητα της Focus Bari, υπηρεσίες/προϊόντα και εκδηλώσεις που ίσως σας ενδιαφέρουν. Ωστόσο, αν αλλάξετε γνώμη, μπορείτε να απεγγραφείτε ανά πάσα στιγμή από την επικοινωνία μας, ακολουθώντας τις οδηγίες που θα βρείτε μέσα στα email που λαμβάνετε από εμάς.
By clicking the button and sharing your contact information with us, you acknowledge that you have read our Personal data policy - GDPR and that you consent to receiving communications about Focus Bari’s business, products/services, and events that may be of interest to you. However, if you ever change your mind, you can unsubscribe from our communications by following the instructions within the email that you receive from us.