focusbari

photo
Από το «Ευχαριστώ πολύ» στο «Κρίμα»: Η εξυπηρέτηση πελατών αλλάζει πρόσωπο και αυτό που μένει είναι πως να κάνουμε τον πελάτη να νιώσει!

Από το «Ευχαριστώ πολύ» στο «Κρίμα»: Η εξυπηρέτηση πελατών αλλάζει πρόσωπο και αυτό που μένει είναι πως να κάνουμε τον πελάτη να νιώσει!


Νέα πανελλαδική έρευνα “Customer Experience Stories” από την Focus Bari

Η νέα πανελλαδική έρευνα “CX Stories: Οι αυθεντικές εμπειρίες πελατών” της Focus Bari, που πραγματοποιείται κάθε Άνοιξη και Φθινόπωρο, αποτυπώνει αυθεντικές εμπειρίες πελατών μέσα από πραγματικά περιστατικά της καθημερινότητας. Συγκεκριμένα, σε αυτό το κύμα, παρατηρείται:

Oι εμπειρίες μοιράζονται και γίνονται κουβέντα: Δύο στους τρεις Έλληνες συμβουλεύονται αξιολογήσεις πριν από κάθε αγορά τους. Οι εμπειρίες είτε θετικές είτε αρνητικές – κυκλοφορούν από στόμα σε στόμα, διαμορφώνοντας εικόνες και αποφάσεις.
Οι θετικές εμπειρίες ξεχωρίζουν, οι αρνητικές δεν ξεχνιούνται: Οι καλές στιγμές εξυπηρέτησης ήταν περισσότερες, πιο ζωντανές και συνδέθηκαν με φροντίδα, ευγένεια και ανθρώπινη επαφή. Αντίθετα, οι αρνητικές, αν και παρούσες, επικεντρώθηκαν σε αδιαφορία, καθυστέρηση ή αγένεια.
Η εξαιρετική εμπειρία δεν είναι τυχαία, χτίζεται και βασίζεται σε 5 πυλώνες: ταχύτητα, αποκατάσταση λαθών, υπέρβαση προσδοκιών, συναισθηματική σύνδεση και φροντίδα. Στον πυρήνα, η κατανόηση του πελάτη και η διάθεση για πραγματικό νοιάξιμο.
Η Τεχνητή Νοημοσύνη βοηθά, αλλά δεν υποκαθιστά: Οι Έλληνες
αναγνωρίζουν την αμεσότητα και τη συνεχή διαθεσιμότητα που προσφέρει, ωστόσο παραμένουν επιφυλακτικοί όταν απουσιάζει ο ανθρώπινος παράγοντας, ιδιαίτερα σε σύνθετες καταστάσεις…

Δείτε όλη την παρουσίαση της έρευνας “CX Stories” του Α wave 2025 εδώ

Μαρκάροντας το κουτί και δίνοντας τα στοιχεία επικοινωνίας σας, αναγνωρίζετε ότι έχετε διαβάσει την Πολιτική Απορρήτου – GDPR και δίνετε τη συγκατάθεσή σας για να λαμβάνετε επικοινωνία σχετικά με την δραστηριότητα της Focus Bari, υπηρεσίες/προϊόντα και εκδηλώσεις που ίσως σας ενδιαφέρουν. Ωστόσο, αν αλλάξετε γνώμη, μπορείτε να απεγγραφείτε ανά πάσα στιγμή από την επικοινωνία μας, ακολουθώντας τις οδηγίες που θα βρείτε μέσα στα email που λαμβάνετε από εμάς.
By clicking the button and sharing your contact information with us, you acknowledge that you have read our Personal data policy - GDPR and that you consent to receiving communications about Focus Bari’s business, products/services, and events that may be of interest to you. However, if you ever change your mind, you can unsubscribe from our communications by following the instructions within the email that you receive from us.