focusbari

30 Χρόνια Χαμόγελο του Παιδιού

H Focus Bari Χορηγός με Έρευνες για το Χαμόγελο του Παιδιού από το 2017

Με αθρόα προσέλευση από  τα ΜΜΕ, τον πολιτικό και επιχειρηματικό κόσμο, κρατικούς και θεσμικούς οργανισμούς, εθελοντές, συνεργάτες και φίλους, γιόρτασε σε μια λαμπρή τελετή στο Ωδείο Αθηνών το Χαμόγελο του Παιδιού τα 30 χρόνια του στην Ελλάδα.  Όλα ξεκίνησαν από ένα 10χρονο παιδί, τον Ανδρέα Γιαννόπουλο, που πριν χάσει την ζωή του, ευχήθηκε να είναι υγιή και να χαμογελούν όλα τα παιδιά του κόσμου.  Πιστός στην τήρηση της επιθυμίας του Ανδρέα, ο πατέρας του, Κώστας Γιαννόπουλος, δημιούργησε το 1995 το Χαμόγελο του Παιδιού, που έκτοτε έχει βοηθήσει εκατομμύρια παιδιά σε ανάγκη και έχει δημιουργήσει κορυφαίες υπηρεσίες υποστήριξης, περίθαλψης και υγείας για τα παιδιά και όχι μόνο.

Η Focus Bari είναι χορηγός έρευνας του Χαμόγελου από το 2017, έχοντας διεξάγει 14 έρευνες, ποσοτικές και ποιοτικές που διερευνούν την άποψη, στάση, εικόνα και προθέσεις του ελληνικού λαού απέναντι σ’ αυτόν τον κορυφαίο θεσμό.  Η Ξένια Κούρτογλου της Focus Bari παρουσίασε διαχρονικά ευρήματα που αναδεικνύουν την αγάπη και την υποστήριξη που τρέφει το κοινό προς το Χαμόγελο, καθώς και ευχές για επιτυχία και συνέχιση του πολύτιμου έργου του για πολλά-πολλά χρόνια.

 

Δείτε την παρουσίαση της Ξένιας Κούρτογλου εδώ

Μαρκάροντας το κουτί και δίνοντας τα στοιχεία επικοινωνίας σας, αναγνωρίζετε ότι έχετε διαβάσει την Πολιτική Απορρήτου – GDPR και δίνετε τη συγκατάθεσή σας για να λαμβάνετε επικοινωνία σχετικά με την δραστηριότητα της Focus Bari, υπηρεσίες/προϊόντα και εκδηλώσεις που ίσως σας ενδιαφέρουν. Ωστόσο, αν αλλάξετε γνώμη, μπορείτε να απεγγραφείτε ανά πάσα στιγμή από την επικοινωνία μας, ακολουθώντας τις οδηγίες που θα βρείτε μέσα στα email που λαμβάνετε από εμάς.
By clicking the button and sharing your contact information with us, you acknowledge that you have read our Personal data policy - GDPR and that you consent to receiving communications about Focus Bari’s business, products/services, and events that may be of interest to you. However, if you ever change your mind, you can unsubscribe from our communications by following the instructions within the email that you receive from us.